HTML

Marylou esete a politikai fórumozással

5 éves szenvedélyes történet ért véget. Tapasztalatok a kezdetekről, a fórumozás szépségeiről és gyötrelmeiről, a netfüggésről, arcokról a neten és a valóságban.

Friss topikok

További személyes kapcsolatok, jobbos talik

2008.01.24. 12:42 Marylou

2007 nyár végén elindult egy topik, ami egy jobbos tali gondolatát vetette fel. Nagy örömmel csatlakoztam a kezdeményezéshez. Örültem, hogy további fórumtársakat ismerhetek meg személyesen is.

Meglepetésünkre a tali szervezése közben azt vettük észre, hogy nemcsak jobbosok érdeklődtek a tali iránt, és ennek én a magam részéről örültem…

Utólag mulatságos visszagondolni, hányféle kisérlet, próbálkozás, mindenféle kavarás volt a tali körül, egyes nickek kitiltása, visszaengedése, sosem látott, bizonyára „ideiglenes” nickek megjelenése, és egyéb finomságok. :)

A tali valahogy mégis létrejött, és nagyon jól éreztem magam ott. Sajnos 2 óra múlva el kellett jönnöm onnan, de nem volt könnyű elszakadni… a kezdeti ismerkedéses idő után éppen akkor kezdtünk volna belemelegedni a beszélgetésbe…

Nagyon örültem mindenkinek, akivel volt lehetőségem személyesen is találkozni.

Kellemes meglepetés volt Wágner úr megjelenése, aki fényképeket is készített.

Upi is eljött, és mivel elég régóta csodáltam visszafogott, mindenki  iránt türelmes hozzászólásait, nagy örömmel ismertem meg őt személyesen is.

Murmeli egy számomra teljesen új stílussal ismertetett meg, nagyon egyedi, jópofa ez a stílus.

Végre megismerhettem szarvasmarha fórumtársunkat, akire már nagyon kíváncsi voltam.

Ott volt még egy fórumtárs, aki nagyon ötletes nickneveken szerepelt, amely nevekről listát is mutatott… ezek közül most egyet sem emelnék ki, mert nem lenne igazságos a többi nicknévvel szemben. :)

Volt ott még egy szelíd szemű fiatal srác, Carsten, akit később már nem láttam a fórumon.

S akkor jött Wic, akit már nagyon régóta szerettem volna megismerni, neki is nagyon örültem!

Örültem még PJ Proby megjelenésének, Bálint Attila Kristófnak, Dumás Sanyinak, azember-nek is. Azember-nek külön is hálás vagyok, amiért felhívta a figyelmemet a Trianon kútra, amely csak néhány lépésnyire volt a helyszíntől. Ezt a kutat Lord Rothermer tiszteletére építették, aki kiállt Magyarország és a magyar ügy mellett az 1920-as években.

Aztán hölgyek is érkeztek még, Nagylexikon, és végül borosodó. Nekik is nagyon örültem, csak azt sajnáltam, hogy kevés lehetőségünk volt már beszélgetni egymással.

Utána még JPBemondó érkezett, s benne egy kellemes modorú, udvarias embert ismertem meg.

Elemes is megjött, és a fiúkkal nemsokára elkezdődött egy komolyabb beszélgetés is, ahogy hallottam.

Végül megérkezett Gyöngy is, aki az én meglepetés-vendégem volt, és tulajdonképpen azért jött, hogy induljunk a következő programunkra. Gyöngynek nagyon sok mindent köszönhetek, régóta barátságban vagyunk már. Többek között neki köszönhetem a milliárdos játéktopikot is, amit annak idején ő fedezett fel, és ő hívott oda néhány évvel ezelőtt. Ő már nemigen van ott, a fórum környékére is ritkán jön, én viszont ottragadtam a milliárdosban. :)))

A polidilit otthagytam, de a milliárdosban azóta is ott vagyok, s maradok is. :)

Az első jobbos tali után néhány héttel volt még egy jobbos tali. Számomra az még jobb volt, mint az első. Az elsőn épp, hogy csak megismerkedtünk néhányakkal, akikkel itt már ismerősként üdvözölhettük egymást.

Murmelitől finom svájci csokikat kaptunk, és a társaság a már említetteken kívül kibővült további résztvevőkkel.

Eljött végre cserép virág, akivel közben egyre jobb barátságba kerültünk… sok mindenben közel áll a véleményünk egymáshoz, sok közös témánk van.

Állományjavító is eljött, és valósággal elkápráztatta a társaságot szellemes és érdekes eszmefuttatásaival. Örülök, hogy élőben is hallottam beszélni, mert a személyét megismerve azóta a hozzászólásai is jobban megelevenedtek a számomra.

Kicsit később megérkezett Szájtáti Szidónia, akit szintén régóta szerettem volna megismerni, érthető, hogy nagyon örültem neki!

Sajnos ezen a talin sem tudtam sokáig maradni, mert mennem kellett a vonathoz, de nagyon jól éreztem  magam, nagyokat nevettünk, és egy-egy történetre visszagondolva még a vonaton is el-elmosolyodtam… szerencsére egyedül voltam a fülkében. .:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marylou.blog.hu/api/trackback/id/tr37309881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

levente11 2016.05.25. 13:49:11

"Utána még JPBemondó érkezett, s benne egy kellemes modorú, udvarias embert ismertem meg."

A bevallottan ratyi, csak és kizárólag a cigóbűnözőket védelmező, rendkívül otromba, indulatos stílusú szélsőliberális nickről van szó?
Tényleg igaz lehet, hogy meghalt? Mintha az egyik balos fikanick terjesztette volna a 2010-es nagy kivonulás után….
……..persze ettől a csürhétől még az is kitelik, hogy direkt dezinformációt terjesztettek, közben pedig vígan éli az életét a steiner kristofok társaságában izraelben.
:DDD
süti beállítások módosítása