HTML

Marylou esete a politikai fórumozással

5 éves szenvedélyes történet ért véget. Tapasztalatok a kezdetekről, a fórumozás szépségeiről és gyötrelmeiről, a netfüggésről, arcokról a neten és a valóságban.

Friss topikok

A kemény ellentábor kialakulása és működése

2008.01.17. 19:53 Marylou

Néhány hangadó körül kezdett kialakulni egy MSZP-SZDSZ szimpatizánsokból álló csoport, akik főleg abban értettek egyet, hogy az Orbán, a Fidesz, a KDNP, egyáltalán a kereszténydemokrácia, a kereszténység mellett kiálló marylou elfogadhatatlan.

Ők azok, akik szerint sosem határolódtam el megfelelően azoktól a dolgoktól vagy személyektől, amelyektől vagy akiktől az ő elvárásaik szerinti módon el kellett volna határolódnom ahhoz, hogy elfogadható legyek a számukra.

Mivel a saját értékrendem és elveim fontosak a számomra, és a keresztény tanítás alapján állok, ebben szilárd is maradtam, és elvi alkukba nem mentem bele. Ezek az elvi alapok mindig fontosabbak voltak, mint az, hogy ők kegyesen befogadjanak a társaságukba, ezért maradtam is ez előbbiek mellett, és ezért az ilyen konkrét vitákban egyre dühödtebben léptek fel velem szemben.

Ezekben a helyzetekben úgy láttam, hogy csak annyit tehetek, hogy én magam nem válaszolok a személyes támadásokra személyes támadásokkal, a durvaságra durvasággal, a gyűlöletre gyűlölettel, hanem megpróbálok a vita tárgyára koncentrálva a lehetőségekhez képest higgadt és visszafogott válaszokat adni.

Volt, amikor sikerült megőriznem  a higgadtságomat, volt, amikor nem, de mindig törekedtem rá. Sajnos néha azt láttam, hogy a higgadt válaszaim még jobban felbőszítették őket.

Ez a kis társaság, vagy annak néhány tagja mindig megjelent ezután, ha azt látták, hogy valakivel kezd valami normális beszélgetésem kialakulni, és igyekeztek felvilágosítani az illetőt, hogy én milyen egy álságos és ádáz nőszemély vagyok, mert a múltkor is miket mondtam, és mennyire nem határolódtam el ettől vagy attól, itt meg játszom az ártatlant.

Ez az ellenem folytatott kitartó harcuk végül is vegyes eredménnyel járt. Volt, akit sikerült elriasztaniuk, volt, akit nem. Volt, aki egy idő után hozzájuk csatlakozott, de olyan is előfordult, hogy a velük azonos politikai nézetűek közül is szóvá tették néhányan, hogy ez már túl durva, amit ez a társaság csinál, és ők is riasztónak tartották.

Felsorolhatnám a hangadó, és a később csatlakozó nickeket, és elemezhetném tovább a folyamatot, de nem teszem… nincs jelentősége. :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marylou.blog.hu/api/trackback/id/tr60301303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S.F. · http://tinyurl.com/6o2cb3a 2009.02.17. 06:46:27

Ezek fizetett fórumozók szerintem.
süti beállítások módosítása