HTML

Marylou esete a politikai fórumozással

5 éves szenvedélyes történet ért véget. Tapasztalatok a kezdetekről, a fórumozás szépségeiről és gyötrelmeiről, a netfüggésről, arcokról a neten és a valóságban.

Friss topikok

Szubjektív portré: Barátságos, a hatalmaskodó hajlamú moderátor kisfiú

2008.01.28. 11:46 Marylou

Személyesen vele sem találkoztam sosem, mégis, mintha ismerném. Néha nagyon barátságtalan volt hozzám, vagy a moderátori nickjén, vagy a másik, ismertebb nickjén, amit direkt nem akarok megnevezni… néha egész vad dolgokat írt nekem, mégis, legtöbbször csak mosolyogtam… minden okom meglett volna, hogy utáljam, mégsem volt bennem semmi ilyesmi…

Lehet, sőt valószínű, hogy ő teljesen komolyan gondolta azokat a csúnya dolgokat, amiket nekem írogatott, de én nem tudtam hasonlóan komolyan venni. S megint csak mosolyogtam magamban…mint egy óvónéni, akinek az óvodás kisfiú időnként csúnyákat mond, de az óvónéni nem haragszik rá, mert tudja, hogy ez a gyerek igazából nem ilyen rossz, mint amilyennek itt és most mutatja magát. Jó gyerek ő tulajdonképpen, csak most rosszalkodik. :)

Itt egy kis párbeszéd arról, pusztán példaként, hogyan is zajlottak a mi kis harcaink egymással.

Barátságosválasz | megnéz 2007.11.23 11:26:25 © (105688)

Ne fogd vissza magad, dolgozz szorgalmasan, légy társadalmunk hasznos tagja!

Én addig beülök a dzsakuddziba.

Előzmény: marylou (105685)

Nagylexikonválasz | megnéz 2007.11.23 11:17:36 Creative Commons License (105687)
Lassan? Kezd?
Előzmény: Sredni Vashtar (105686)

Sredni Vashtarválasz | megnéz 2007.11.23 11:15:35 © (105686)
Ez már kezd lassan örökrangadó jelleget ölteni...:-DDD
 

marylouválasz | megnéz 2007.11.23 11:11:46 Creative Commons License (105685)

 Nézd, kedves... lehet, hogy te még álmodni is ilyen vadakat szoktál, de a vad álmokaidat majd akkor meséld el, ha megkérdezi valaki, anélkül csak elnéző mosolyt váltasz ki ezekkel... :)

 Lehet, hogy nem ez volt a szándékod, de bearanyoztad a mai délelőttömet... :DDD

 Most még az eddiginél is vidámabban folytatom a munkámat, és ezt neked köszönhetem, remélem, örülsz... :DDDDDDD

Előzmény: Barátságos (105684)

Barátságosválasz | megnéz 2007.11.23 10:53:28 © (105684)

Hajh, tudom én ezt!

Reggel, ahogy a műszakom kezdetén lementem a kazamatákba, kifordult szemű és habzó szájú nikkek tucatjait találtam a padlón fetrengve sikoltozni a ma éjszakai véled való együttlét után.

Előzmény: marylou (105683)

marylouválasz | megnéz 2007.11.23 10:35:37 Creative Commons License (105683)

 Néha én is szeretek népnevelni, ezt neked meg kell értened. :)

Előzmény: Barátságos (105679)

RontóPálválasz | megnéz 2007.11.23 10:21:53 © (105680)
Sztem eccerűen csak szeret!:-)))
Előzmény: Barátságos (105679)

Barátságosválasz | megnéz 2007.11.23 10:16:39 © (105679)
Mondd marcsám, hálistennek kipusztult végre a kormány, hogy ennyire ráérsz engem abriktolni?
Előzmény: marylou (105677)

marylouválasz | megnéz 2007.11.23 10:03:47 Creative Commons License (105677)

 Jól van, értem én, valami öröm a moderátrokonak is kell, sivár életüket ízesíteni kell valamivel, nem igaz? :)

 Csak nem ártana ebben valami ésszerű mértéket tartani, talán nem kéne túllőni a célon. Az már visszatetszést kelt.

Előzmény: Sredni Vashtar (105674)

Sredni Vashtarválasz | megnéz 2007.11.23 09:59:16 © (105674)
A moderátorok lélekápolási tevékenysége inkább bonuszként értékelendő tevékenység, nem jogi kérdés.
Előzmény: marylou (105673)

marylouválasz | megnéz 2007.11.23 09:48:03 Creative Commons License (105673)

 

Szerintem a moderátornak az a dolga, hogy modus betartására ügyeljen, és ebben az irányban tevékenykedjen. Nincs joga viszont a hozzászólások tartalmát politikai szempontból minősíteni, és a fórumtársak általa feltételezett szándékait, jellemét jelzőkkel ellátni.

Előzmény: Sredni Vashtar (105671)

Sredni Vashtarválasz | megnéz 2007.11.23 09:35:35 © (105671)
Igazi helye talán az idegenlégió kiképzőtisztjeinek sorában lenne. :)

Na-na-na... azért a légiósok sem bírnak el mindent... nekik is van érző lelkük. Szerintem pont passzentos a dolog, ahogy a politikai zombikat egyeli.
Előzmény: marylou (105666)

marylouválasz | megnéz 2007.11.23 09:25:24 Creative Commons License (105666)

 Igazad van. Igazi helye talán az idegenlégió kiképzőtisztjeinek sorában lenne. :)

Ott aztán csuklóztathatná az újoncokat napestig.

Előzmény: Nagylexikon (105665)

Nagylexikonválasz | megnéz 2007.11.23 09:21:43 Creative Commons License (105665)
"Ha pedig a lelkek nevelésének nemes célját érzi hivatásának, akkor menjen lelkésznek, vagy pedagógusnak"

Te rászabadítanád, zsengekorú ifjakra? Hát van neked szived? Itt kevesebb kárt tesz.
Előzmény: marylou (105664)

marylouválasz | megnéz 2007.11.23 09:09:25 Creative Commons License (105664)

Barátságos nyesegeti lelked vad hajtásait és ahelyett hogy nemesédnél itt truccoskodol

 Megszívlelem nevelő és egyben humoros példabeszéded tanulságát, de ezzel együtt is úgy vélekedem, hogy egy moderátor ne a nickek lelkének hajtásaival foglalkozzon, nem az a dolga! Ügyeljen arra, hogy MM-ben foglaltak be legyenek tartva, de ne lépje túl a hatáskörét! Tiltson, indokoljon tárgyilagosan, ez lenne a dolga!

 Ha pedig a lelkek nevelésének nemes célját érzi hivatásának, akkor menjen lelkésznek, vagy pedagógusnak, és ne a delgomb nyomogatásával próbálja kicsit nagyobbnak érezni magát saját valóságos olyan, amilyen énjénél!

Előzmény: Otto Katz Feldkurat (105661)

Hawkeyeválasz | megnéz 2007.11.23 08:51:36 © (105663)

Azért lehetnek kivételek, mert az fix, hogy a Te esetedben sikeres volt a figyelemfelhívásnak ez a formája. Pedig, ha jól sejtem, te nőnemű vagy.

Előzmény: marylou (105662)

marylouválasz | megnéz 2007.11.23 08:46:28 Creative Commons License (105662)

 Egy nőnemű egyén soha nem viselkedik úgy, mint egy dominanciára törekvő hím gorilla, aki kiáll a placcra, és a tüdejét teleszívva az ökleivel a mellkasát döngeti, hogy végre őt is észrevegye valaki.

Előzmény: RontóPál (105660)

RontóPálválasz | megnéz 2007.11.23 08:42:10 © (105660)
biztosan nőnemű!:-)
Előzmény: Sredni Vashtar (105658)

RontóPálválasz | megnéz 2007.11.23 08:41:45 © (105659)

felbátorít egyes gyenge jellemű nickeket

LOL!

Előzmény: marylou (105653)

Sredni Vashtarválasz | megnéz 2007.11.23 08:34:56 © (105658)
akiben időnként erősen zörög a tesztoszteron

Mi az, hogy időnként???

Előzmény: marylou (105653)

 

Hawkeyeválasz | megnéz 2007.11.23 08:24:48 © (105656)
Felháborító dolgok ezek Marika, ideje lenne elkezdened az aláírásgyűjtést.
Előzmény: marylou (105653)

zabfalóválasz | megnéz 2007.11.23 08:22:56 © (105655)
Ismerős dolog az ávós időkből a parancs, amire működnek:Ne csak őrizd, gyűlöld is!
Előzmény: marylou (105653)

marylouválasz | megnéz 2007.11.23 08:20:25 Creative Commons License (105654)

 a modus betartásán dolgozna a modus betartására és betarttatására ügyelne

Előzmény: marylou (105653)

marylouválasz | megnéz 2007.11.23 08:15:59 Creative Commons License (105653)

Erre a modis topikban szereplő hozzászólásra inkább itt reagálnék:

 Mutykó válasz | megnéz | könyvjelző 2007.11.22 18:27:08 © (55144)

Jól nézd meg, hiszen Barátságos tényleg egy talpig uriember, hiszen veled is milyen finoman bánt.

Előzmény: marylou (55143)

Szerintem pedig Barátságos egy hatalmaskodásra erősen hajlamos moderátor, akiben időnként erősen zörög a tesztoszteron, és olyankor ahelyett, hogy a modus betartásán dolgozna, ami igazából a dolga lenne, nekiáll minősítgetni, sértegetni a nickeket, saját kificamodott ízlése szerint.

 

Ezzel véleményem szerint jelentősen rontja a moderátori tevékenység színvonalát, ugyanakkor felbátorít egyes gyenge jellemű nickeket, és többek között ez is hozzájárul ahhoz, hogy a polidilin a társalgás színvonala egyre mélyebbre süllyed. Amit például tegnap este 22 óra környékén és utána megengedett magának egy nickkel szemben, aki ráadásul nem is vétett a modus ellen, az egészen elképesztő!

Ez is olyan gyerekes... a vita lezárásaként csak annyit tud mondani, hogy beül a dzsakuddziba... :)

Többször is kifjezetten büszkén emlegette saját gazdagságát, az úszómedencét, amihez valószínűleg nemrég juthatott hozzá... ilyenkor is csak mosolyogtam magamban. Lehet, hogy azt szerette volna, ha legalább picit irigykedem rá, a gazdagsága miatt, de nem éreztem semmi irigységet. Igaz, mi szerényebben élünk, nincs itthon úszómedencénk, de én így is teljesen elégedett vagyok az életemmel, a családommal, a baráti kapcsolatainkkal. Nem hiányzik nekem semmi a világon. Ha mondanám, úgysem hinné el... :)

Igen, kisfiú ő még. Talán olyan szakaszban van az élete, amikor jogosnak érzi, hogy magát más emberek fölé helyezze. Talán a nagy traumák, nagy fájdalmak eddig elkerülték, és elbizakodottá vált. Talán később rájön, hogy ez nem az a szikla alap, amire egy igazán boldog életet alapozni lehetne. Talán nem került még olyan helyzetbe, amikor nagyon nyomorúságosan érezte volna magát, s amikor egy általa lenézett, egyszerű, nem túl kiváló képességű, de jószívű ember segítségére szorult volna. De az élet nagy tanítómester, ő is megértheti még, hogy miről is beszélek.

Most még lehet, hogy csak nézne értetlenül, kicsit bosszankodva, ha ezt olvasná...

Szerintem van hajlama a jóra, szépre, nagylelkűségre, csak ez most el van rejtve benne, legalábbis a fórumbeli működése erre utal.

Egy nick, s mögötte egy ember… Ahogy a címben írtam is, ez egy szubjektív portré. Nem azt mondom, hogy ő ilyen, csak azt, hogy bennem a nick mögött levő emberről ez a benyomás alakult ki. 

A szubjektív portrék sorában ez volt az utolsó, több nem lesz. Nemsokára a blog bejegyzéseinek is a végére érek.

A következő bejegyzésben azokról a fórumtársakról szólnék néhány szót, akiket eddig még nem említettem.

 

57 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marylou.blog.hu/api/trackback/id/tr54314596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kabbe 2008.01.28. 13:09:03

ez a kisfiú csak addig nagyszájúskodik, amíg valaki ráküldi az apehet egy vagyonosodási vizsgálattal

Betonfakoponya 2008.01.28. 15:08:32

Egy delgombos kormányfan. Az ilyennek nem szabadna moderálni.

Libertine 2008.01.28. 16:48:46

Mérike, ezt a fajta kicsinyes "bosszúállást", illetve önsajnálat-keltést az emberek általában már óvodás korukban kinövik. Kivéve téged. :D :-/

tomahaw 2008.01.28. 19:13:11

Marika!

Szerintem Barátságos jól bánt veled. Úgy beszélt hozzád, mint ahogy megérdemelted.
Egy elvakult, fafejű, végtelenűl ostoba nicként kezelt, megpróbált korlátoltságodra az irónia segítségével rávezetni, de mint láttuk a polidilin, sajnos teljes kudarcot vallott veled szemben. Hiába, az emberi butaság és a világegyetem végtelen, és te vagy erre az egyik élő példa.
:o)))

tszor 2008.01.28. 20:06:47

tomahawnak is a sitten lenne a helye egy demokráciában. szerintem.

tomahawk 2008.01.28. 20:33:02

"tomahawnak is a sitten lenne a helye egy demokráciában. szerintem."

:o)))

Ó, hogyne!
Szegény kalapax, szerencsére nem a "ti fajtátok" szája íze szerinti "demokráciaban" élünk. Az ordas eszmék (nyilas, kommunista) kora lejárt, nektek, vérgőzös neylonkáknak már soha nem fognak lapot osztani. Legalább is egy igazi demokráciában.
:o)))

Marylou 2008.01.28. 23:00:37

tomahawk... bevallom, én először örültem, hogy ide jöttél, hogy a véleményedet elmondd egy-egy bejegyzéssel kapcsolatban. Ahogy a többieknek is örülök. Mindenkinek, aki megtisztel azzal, hogy hozzáfűzi a saját véleményét a leírtakhoz.

Örömöm kissé szomorúra változott, amikor azt kellett látnom, hogy el sem olvasod, mi van a bejegyzésben, vagy ha el is olvastad, enm értesz belőle semmit.

Panaszkodtam én egy szóval is arra, hogy Barátságos hogy bánt velem? Nem panaszkodtam. Csak idéztem egy párbeszédet, ami elég jellemző volt a mi történetünkre Barátságossal.

Ne hatagudj, de ennek nem sok értelme van. Idejössz, gyalázkodsz, nejlonkázol, nyomod a szokásos szövegedet... ki kíváncsi erre? Nagyon sajnálom, de azt kell mondanom, hogy ez sajnos bunkóság, amit csinálsz.

Kérlek, próbálj meg gyalázkodások nélkül, normálisan hozzászólni a témához, vagy ha ez nem megy, akkor arra kell kérjelek, ne gyere ide. Szomorúan mondom ezt, és tényleg nagyon sajnálom, hogy ide jutott a dolog, de ennek a gyalázkodásnak, amit itt művelsz, semmi értelme.

Miért csinálod ezt velem? Valami bántót találtál abban, amit rólad írtam? Nem hiszem, de ha így lenne is, inkább jobb lenne, ha megmondanád, mivel van bajod konkrétan. Ha sérelmesnek találsz valamit, akkor kiradírozhatom azt a mondatot. Ez igaz másokra is. Senkit enm akartam megbántani, csak elmondtam, hogy bennem milyen kép alakult ki egy-egy nickről.

Szóval mi lenne, ha megpróbálnál emberi hangon beszélni? Vagy távolmaradni. Kérlek...

Betonfakoponya 2008.01.29. 09:40:59

Még te kérleled? Mire van az a delgomb? Használd!Söpörd ki a szemetet, semmi cicó!

Libertine 2008.01.29. 09:59:57

Mérike, további jó önsajnálatot és nejlonka-szájkaratét kívánok neked kalapax-szal! Megtalálta a zsák a foltját! :(
Ritka, hogy valaki egy blogban állítja ki magáról a szegénységi bizonyítványt, de neked sikerült! :D

Marylou 2008.01.29. 10:09:05

Libertine... nem érzed, milyen céltalan ez a mocskolódás, amit itt előadsz?

Kalapax szálka a ballib szemében, de engem ez a legkevésbé sem befolyásol, én kifejezetten kedveltem. Néha olyan költői tudott lenni, és kedves... szerintem ő nem járt még itt.

Önsajnálat? Konkrétan melyik mondatomban véltél önsajnálatot felfedezni?

Nem veszed észre, hogy ez a blog a legkevésbé sem az önsajnálatról szól? Inkább egyfajta számvetés, egy 5 éves fórumtevékenység őszinte lezárása.

Libertine 2008.01.29. 13:45:38

"Márpedig ilyen állat nincs!"
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ilyen nincs, és mégis van! :DDD

paradicsleves 2008.01.29. 13:58:32

Láttalak a trécspartiban. Van értelme?

tszor 2008.01.29. 14:12:19

10 éve vagyok itt, és közröhej, tudom, de lövésem nincs, ki ez a kalapax. Pláne hogy soltikával együtt említik mindig, márpedig soltika véreszsájú neolibsi volt, kóros orbanofób jelenség.

Marylou 2008.01.29. 14:13:43

A tomahawk névre odakattintottam, talán azért, mert előtte itt járt. Jól sejtettem... éppen innen a blogomból idézett, nem éppen korrekt módon. Ezt már nem akartam annyiban hagyni. Szerintem ez helyes lépés volt. Helyreraktam a dolgot, utána ő is megkapta Vashtartól a magáét, s ment minden tovább. Nem éreztem semmi késztetést, hogy ott is maradjak. :)

Marylou 2008.01.29. 14:34:09

tszor... kalapax egy különleges ember lehet. A ballibek utálják, de ők mindenkit utálnak, akik nem közülük való, úgyhogy ez nem jelent az égvilágon semmit.
Állandóan kitiltották, rengeteg nickje volt, de ez sem fontos. Verseket írt, érdekes hozzászólásai voltak, bár nem követtem minden megnyilvánulását. Igazi nézetei sem voltak mindig világosak a számomra, de engem nem is ez érdekelt elsősorban. Számomra többnyire szimpatikus volt.
Soltikával valószínűleg azért emlegetik együtt, mert kalapax is szokott írni az undox.hu-ra állítólag, amit Soltika hozott létre. Nem tudom, mert nem szoktam arra járni, de azt mondják.
Aki pedig téged összekever kalapax-szal, annak semmi érzéke ahhoz, hogy a nick mögött levő emberről akárcsak sejtései is legyenek... egész más karakter vagy, mint ő, de ebben semmi rossz nincs. :)

Seres Antal 2008.01.29. 16:05:25

Miért pont ezekről írtál portrét? Jobb arcokat nem találtál?

tszor 2008.01.29. 20:14:17

de akkor se vagyok ő. a tököm tele már a sok hülye libsijével

Marylou 2008.01.30. 07:17:32

tszor... Türelem...nem maradnak már sokáig. Érezhetően kifulladóban van a támadásaik lendülete. Kicsit még próbálkoznak, aztán rájönnek, hogy csak magukat járatják le ezzel, akkor aztán szépen békén hagynak minket. :)

tszor 2008.01.30. 10:07:15

dehogy hagynak :(

Marylou 2008.01.30. 13:42:15

Majd meglátod... leghamarabb beowolf vette észre, hogy itt csak ők húzhatják a rövidebbet, utána tomahawk, és Libertine is hamarosan fel fogja ismerni. Már alig várom... :)

tomahawk 2008.01.30. 14:09:03

"Majd meglátod... leghamarabb beowolf vette észre, hogy itt csak ők húzhatják a rövidebbet, utána tomahawk, és Libertine is hamarosan fel fogja ismerni. Már alig várom... :)"

És utána, kedeves Mária, egyedül maradsz ezzel a pár szélsőjobbos uszító fazonnal. No meg a saját másodnickjeiddel.
:o)))
Kellemes társaság, nem mondom.

Marylou 2008.01.30. 15:19:20

tomahawk... ez nem a polidili. :) Ezt a blogot tényleg azért írom, hogy békében le tudjam zárni a polidiliben töltött éveimet, és nem azért, hogy az ott ezerszer megunt vitákat ide prolongáljuk.

Szívesen veszek minden olyan kommentet, ami a bejegyzésben leírtakhoz kapcsolódik, ellenvéleményt is el lehet mondani, érvekkel alátámasztva, de semmi esetre sem szeretném, ha kommentek formájában a polidili szokásos vitái élednének itt újjá... nem azért hagytam ott a polidilit, hogy itt folytatódjon mindaz, ami ott jellemző.

Bízom benne, hogy megérted, mit is akarok mondani. Tehát kérlek, hagyd abba a többi hozzászóló ócsárlását. Nincs értelme. Ha van véleményed a bejegyzésben leírtakkal kapcsolatban, szívesen meghallgatom, de veszekedni igazán kár idefáradnod...hiszen a polidiliben sokkal nagyobb a játéktér, ha veszekedni akarsz. Engem pedig engedj el... nagyon kérlek...én arra a néhány szép pillanatra szeretnék emlékezni, ami volt. Ne bántsuk egymást...

tszor 2008.01.30. 17:33:20

ezekkel nem lehet beszélni, üldöznek, ha rádszállnak magánba is. csak a börtönnel lehet talán majd megállítani gyurcsány embereit. persze honnan lesz enniy börtön? fene tudja? igaz, ők se vacakoltak a magyarokkal, majd jó lesz nekik is a Hortobágy. Vagy majd elkérjük Vastagh Pali bácsitól Recsk kulcsait ;o)

Libertine 2008.01.30. 17:44:09

:DDDDD

Marylou 2008.01.30. 18:21:54

tszor... Jól értettem? "rádszállnak magánba is" azt jelenti, hogy IRL-be is átmehet egy-egy konfliktus? Mert az nagyon súlyos lenne, és feltétlenül nyilvánosságra kéne hozni az ügy minden részletét!

Tomahawk 2008.01.30. 20:36:22

:o))))

Marika!

Te még elhiszed ezeknek a nagyszájú fröccsvitézeknek akár egyetlen szavát is?
(Nem mondom, szép kis tásaságot sikerült toboroznod magad köré! Csupa ostoba, kretén, véresszájú széljobbos agyament kelt itt a védelmedre. De talán nem is érdemlesz mást!)
:o)))

Marylou 2008.01.30. 20:48:52

Nem toboroztam senkit, és védelemre sem szorulok. Úgy gondolom, hogy mindenki a saját beírásaiért felelős. Te itt egyelőre semmi értékelhetőt vagy komolyan vehetőt nem mondtál, csak ócsárolod a kedves vendégeket, és ez nem szép dolog, tudod?

tszor 2008.01.30. 20:57:02

nem fogom részletezni, se így, se mélben. egy 15 ezres (hsz) nickem bánta.

hogy manapság ki hazudik, nem nehéz megítélni - most ugye bolsikámék épp a KN tervezőit nem fizetik ki :). csak tudnám, hogy is van ez, hiszen amikor összeszámolták az eddigi kőcségeket, akkor abban már mint elköltött szerepeltek a tervezői díjat. éseztígyhogy?

comment over

Marylou 2008.01.31. 07:50:24

Ami kormányzati negyed ürügyén itt folyik, az kabaré lenne, ha nem lenne annyira szomorú, ráadásul ez is a mi bőrünkre megy, a mi pénzünkből. Nagyon jól szimbolizálja a hatalmon levő koalíció egész tevékenységét.

A kitiltások... teljesen át tudom érezni, milyen lehetett egy 15 ezres nicket elveszíteni. Távozni még saját elhatározásból sem könnyű, de kényszerűségből, moderátori őrültségek miatt még sokkal nehezebb lehet.

Tomahawk 2008.01.31. 08:05:41

:o)))

Marika!

Remélem neylonka barátaiddal azon is teljes mértékben fel vagytok háborodva, hogy Vezéred, aki egy hatalommániás elmeroggyant politikus, miatt majd 5 milliárd közpénzt (a mi pénzünket!) kidobálnak a levegőbe!

Pedig képzeld csak el, ez a pénz a te, és az összes segédnickjeid, valamint az egész neylonkás pilidilis banda minden fő és melléknickjének legalább 1000 évig fedezné a vizitdíját!
:o)))

Marylou 2008.01.31. 10:15:59

Tomahawk... a népszavazás nem kidobott pénz. Gondolj csak bele, ez egy olyan alkalom, amikor az emberek megálljt mondhatnak a kormánynak, választási ciklus közben is, legalább néhány konkrét kérdésben. Ez a legdemokratikusabb dolog, ami csak létezik.

És még egy személyes dolog: mire jó, ha ócsárló jelzőkkel illeted a többieket? Ami engem illet, én mindenkinek örülök, aki idejön. Ha előtte megtörli a sáros cipőjét.

Neked is örülnék... ha nem csak bántanál örökké.

tszor 2008.01.31. 20:36:58

tomahók ecsém, imádott Böszmés 8000 milliárdot kúrt el a nagy büdös semmibe és jó úton van affelé, hogy az EU-s 7000 miliárdot is elkúrja, hisz csak ül a pénzen, de még egyetlen pályázatot se adott be Brüsszelbe. Azért véletlenül se bújj ki a fenekéből ... ;O))

Marylou 2008.02.01. 10:45:29

Azt hiszem, ez már úgysem mehet így sokáig. A tragikusan felelőtlen kormányzás nem marad úgysem következmények nélkül. A helyreállítás módja és esélyei lesznek a következő időszak fő kérdései - szerintem.

bigzotya 2008.02.01. 12:57:03

"Tomahawk... a népszavazás nem kidobott pénz. Gondolj csak bele, ez egy olyan alkalom, amikor az emberek megálljt mondhatnak a kormánynak, választási ciklus közben is, legalább néhány konkrét kérdésben. Ez a legdemokratikusabb dolog, ami csak létezik."

Ez az Marika. Ezt a három kérdést egyben is fel lehetett volna tenni, valahogy így:

Szeretne-e Ön fizetni **** -ért?
(**** ide bármit írhatsz: adó, járulék, ÁFA, stb.)

No és mi lenne erre a válasz? Nem nehéz kitalálni...Magyarországon, magyarok közt élünk...
Pontosan ezért demagóg és hazug, amit a fidesz csinál, de mindegy, neked nem magyarázom, felesleges. MSZP - FIDESZ: zsák, meg a foltja...

Marylou 2008.02.01. 16:12:49

Zotya... ez a kormány csúnyán visszaélt az emberek bizalmával, akkora járulékokat meg adókat akaszt a nyakunkba, hogy alig kapunk levegőt, és akkor még ilyen vizitdíjakkal is szórakozik, az oktatási hozzájárulásról nem is beszélve!

Tudod, én ezt felháborítónak tartom!

El ne hidd már, amit a kormánypropaganda nyomat ezerrel, minden csatornán és fórumon...

Szerintem a pénz nagy részét lenyúlják, a befizetett adónkból finanszírozandó feladatok alól ki akarnak bújni, és az egészet a mi nyakunkba akarják önteni. Teljesen érthető, hogy ezt nem akarjuk hagyni, és a demokratikus jogainkkal élve ez ellen tiltakozunk!

Meg kell állítani ezt a kormányt, és elég ebből a szégyentelenségből, ahogy ezt az egészet csinálják!

Betonfakoponya 2008.02.06. 13:15:17

Mary lemostad őket a pályáról. :O)

Marylou 2008.02.07. 07:34:47

Bfk...Igazi eredménynek azt tartom, hogy moderálás nélkül is elboldogultam... tudtam, hogy ezek miatt a beszólási kisérletek miatt nem kell izgulni, hamarosan feladják, mivel ők is érzik, hogy a próbálkozásaik messze járnak az igazságtól.

Betonfakoponya 2008.02.10. 18:33:05

Ez bejött! :O)
De ne hidd, hogy megszabadultál. Majd ha nem is olvasod, akkor talán.

Marylou 2008.02.11. 12:35:35

Egyre kevésbé jövök kisértésbe, hogy olvassam... ma is néztem a topiklistát, de egyik topikba sem volt kedvem menni, hogy beleolvassak kicsit. Egy gyomorfekélyes barátom mesélte, hogy nem esik jól neki az étel, mintha a háta mögé dobálná, mikor eszik. Ilyen étvágytalanul néztem én is a polidili témáit... ez se érdekel, az se...egyikbe mégis belenézem, de húztam is onnan azonnal, olyan ócska volt a hangnem. Igazi jó érzést csak az okozott, mikor becsuktam az ablakot. :)

bigzotya 2008.02.11. 23:16:56

"Zotya... ez a kormány csúnyán visszaélt az emberek bizalmával, "

Bla, bla, bla.... Tudjuk, ismerjük, ebben elvitték a prímet. És?? Melyik nem, mutass egyet... Hja a fidesz 98-2002 -ben, az maga volt a kánaán....

"akkora járulékokat meg adókat akaszt a nyakunkba, hogy alig kapunk levegőt, és akkor még ilyen vizitdíjakkal is szórakozik, az oktatási hozzájárulásról nem is beszélve!"

Hát itt az ideje annak, hogy amit 18 éve nem engednek ennek a kommenyista szociális hálón felnövő népnek, hogy tudniillik végre lássa és érezze, mi mibe kerül ténylegesen, most a saját bőrén is megtapasztalja.... A magas járulék meg adó nem újkeletű, 98-ban a jobboldali kormány miért nem mérsékelt rajtuk? Hja, hogy akkor nem voltak magasak, értem.....meg jó volt az a Bokros csomag nekik is....

"Tudod, én ezt felháborítónak tartom!"

Én nem. Elég a hálapénzből, meg az orvosimutyikból, elég az ingyen, állami pénzen felsőoktatást végigbukdácsolókból, hawai-ozókból.
Hja, hogy olyan érdekek is sérülnek, amiknek nem kéne? Hát pedig áldozatok voltak, vannak, lesznek, másképpen nem megy a változás....

"El ne hidd már, amit a kormánypropaganda nyomat ezerrel, minden csatornán és fórumon..."

Nem érdekel a propaganda. Senkié sem! Az érdekel, amit látok és tapasztalok. Az pedig egyenlőre a változtatások mellett szól....

"Szerintem a pénz nagy részét lenyúlják, a befizetett adónkból finanszírozandó feladatok alól ki akarnak bújni, és az egészet a mi nyakunkba akarják önteni. Teljesen érthető, hogy ezt nem akarjuk hagyni, és a demokratikus jogainkkal élve ez ellen tiltakozunk!"

Szerinted lenyúlják, az igazság meg odaát van. Ezt nem tudjuk, minden esetre nincsenek illúzióim. Az ellátórendszereket meg már 18 évvel ezelőtt el kellett volna kezdeni rendbetenni, nem most. Nem tudom, ha akkor kezdi el Antall, mit léptél volna? Mentél volna tiltakozni? Egyébként tegyél amit akarsz, ha neked jó, de én a helyedben nem csinálnék bohócot magamból.... A népszavazással nem véleményt mondasz a koaláról, mint azt az ellenzék vezére kifejtette volt, nem.... Hanem bizony elveszel egy kis pénzt pl. a háziorvosodtól.... Ez nem propaganda ez nyers tény! A kormány elvett tőlük valamit, helyette bevezette a vizitdíjat, de ha te eltörlöd, nem lesz neki semmi, mert a koala nem pótolja. És te a nép, még kötelezni sem tudod rá őket.... Tetszik, nem tetszik, ez lesz, ha a sok birka úgy gondolja, hogy most aztán a kormányba rúghat....helyette meg majd az orvosába szegénykém, csak annyira beszopta a süketelést, hogy mire észbe kap, késő lesz....

"Meg kell állítani ezt a kormányt, és elég ebből a szégyentelenségből, ahogy ezt az egészet csinálják!"

A rohadt életbe Marika!!! Mutass már nekem valakit a mai elitből, aki ennek akárcsak a felére is képes lenne!!!
A fidesz talán? Olvastad a 100 oldalas programot?
Tudod miért nincsenek benne számok? Nem azért, hogy a szocik ellopják a remek ötleteket, nem...hanem azért, mert rájöttek, hogy azokkal együtt burulna, így meg lázálomnak elmegy....
Kapkod a koala? Igen, kapkod, mert már csak 2 évük van arra, amire a mindenkori kormányoknak 18 is kevés volt....
De tudod mit? Állítsd meg őket ha tudod, ha tudjátok. Megint sokan vagytok, de nem elegen... A túlzott elbizakodottság (amihez remek segítség a közvéleménykutatási adat) már kétszer okozta a jobboldal vesztét.... Én nem vagyok jós, nem tudom mi lesz 2010-ben (előbb semmi esetre sem), de fő az óvatosság....

Marylou 2008.02.12. 08:32:40

Zotya...a kormány pofátlanságát te is nagyon jól megfogalmaztad! "A kormány elvett tőlük valamit, helyette bevezette a vizitdíjat" Éppen ez az! Miért a betegekekkel fizettetik meg, amit az orvosoktól elvett a kormány???

Te rendjénvalónak tartod ezt? Mert én nem! A magas járulékokat azért fizetjük, hogy ha betegek leszünk, akkor megfelelő ellátást kapjunk érte!

Felháborító, amit ez a kormány megenged magának!

Mi adófizetők azért fizetjük az adókat és a járulékokat, hogy abból oldja meg a kormány az EÜ ellátást, az oktatást, és a többi közfeladatot.

Nem azért, hogy kivonuljon innen is, onnan is, és a pénzkivonásokat is velünk, adózókkal fizettesse meg!

Ez akkora arcátlanság, amire nehezen találok szavakat! Arról nem is beszélve, hogy ennek az egész visszás helyzetnek áldozatai vannak, és sajnos lesznek is. Emberek halnak meg, akik élhettek volna még!

Ez pedig megbocsáthatatlan, elfogadhatatlan, ez embertelenség!

Persze legyinthetsz erre is, mindaddig, amíg nem a te hozzátartozód vagy barátod hal meg emiatt! Csakhogy aki meghal, az is valakiknek a hozzátartozója, barátja!

Betonfakoponya 2008.02.21. 19:44:40

A bárányok hallgatnak, de mi emberek vagyunk! Nem nézzük tétlenül, ami ez eü.ben történik!

Tomahawk 2008.02.23. 19:16:53

Marika!

Amikor már csak magaddal beszélgetsz, az már a vég......

Marylou 2008.02.23. 21:17:49

Tomahawk... bocsi, de hülyeségeket beszélsz! :DDD
Köszönettel fogadok minden kommentet, de ha nincs több, úgy is teljesen jó. A blog is befejeződött, és nyilván egy idő után a kommentek is befejeződnek. Már így is tovább tartottak, mint vártam.

Az előbbiek pontosítására: minden értelmes kommentet szívesen fogadok, de az ilyen netto piszkálódó bejegyzésekre semmi szükség. Remélem, ha finoman fejeztem is ki magam, azért érthető volt... :)

Seres Antal 2008.02.27. 13:56:44

Megint kampányidőszak van.

bigzotya 2008.02.28. 09:42:29

Marika!
Az adónkból a kormány más egyéb dolgokat is fenntart. Vegyük példul az autópályát. Ha igénybe akarod venni fizetsz, pedig a te adódból is épült.
Akkor ezek szerint te ezt sem tartod helyén valónak. Mondhatnék még jópár ilyet de felesleges.
A vizitdíjjal kicsit az is fizet, aki egyébként nem, tehát valamilyen úton módon kivonja magát a járulékfizetés alól, vagy csak nagyon keveset fizet. Nincs ezzel baj, nem hal bele senki az alkalmankénti 300 Ft-ba.
A kormány nem kivonul, csak csökkenti a tulajdonrészét, és bevon magánforrásokat is úgy, hogy közben a többségi tulajdona megmarad. Emiatt - tudom szépen hangzik ez csak nem igaz - még nem halt meg senki. Attól esetleg, hogy bizonyos folyamatok nem jól, vagy egyáltalán nincsenek rendesen leszabályozva. A két dolgot butaság összekeverni.
Fizetni persze senki sem szeret. Nem bírsz te sem elszakadni attól a rendszertől, amin 89 óta senki nem volt hajlandó változtatni, mert nem merte felvállalni a népszerűtlen, szavazóvesztéssel járó intézkedéseket. Ezt eddig lehetett csinálni, most már nincs tovább lehetőség az átalakítás halogatására.
A felsőoktatással kapcsolatban csak annyit: homorítson mindenki rendesen, ne elégedjen meg a 2-3-as átlaggal és majd nem kell tandíjat fizetnie. Aki meg nem hajlandó erre, az magára vessen. Ennél hatékonyabb ösztönzést nem tudok elképzelni.

Marylou 2008.02.29. 08:00:32

Zotya... a kormány most is hazudik. Szerencsére egyre kevesebb választót tudnak becsapni.
Nézzük sorjában.
Az adó nem azonos a TB járulékkal. Az előbbi a nagykalapba megy, utóbbi viszont kimondottan az egészségbiztosítási kasszába történő befizetés. Méghozzá havonta meglehetősen nagy összeg!

A kormány forrásokat vont ki ebből, és ezt akarja szintén az általunk befizetett vizitdíjjal pótoltatni. Ez egyszerűen pofátlanság szerintem.
A járulék elkerülőket fogják fülön, az rendben van. De én eddig is rendesen fizettem! Tőlem ne akarjon a magas járulék után még többet kicsikarni, mert azt nem veszem jó néven!

A 300Ft nem nagy összeg, de 1 Ft-ot se akarjon feleslegesen kicsikarni tőlem, ez elvi kérdés! Arról nem is beszélve, hogy bármikor emelheti, ha úri kedve úgy tartja, és tudjuk jól, hogy milyen pofátlanok, ha pénzről van szó!

A tandíj... az állami képzést amúgy is nagyon leszűkítették már. De még ott is egy 100 fős évfolyamból a tanulmányi átlag szerinti legjobb 15 diák mentesül a fizetés alól. Lehet a gyerekednek akár 4.5 feletti átlaga is, ha ezzel csak a 16-dik a 100 közt, akkor már fizethetsz utána! Ha két gyereked is továbbtanul, akkor évente 200 ezer Ft-ot fizethetsz csak erre, és akkor még egy fillért nem adtál a megélhetésükre, tankönyvekre, ruhájukra, semmire.

Lehet olyan család, aki ezt már nem tudja finanszírozni, hiába szeretne és tudna is továbbtanulni a gyerekük. Visszajönnek a régi idők, amikor azok tanulhattak, akiknek gazdag szülei voltak, a többieknek meg kuss. Biztos, hogy ezt akarjuk? A magam részéről nem!

Továbbra is azt szeretném, ha mindenki tanulhasson, aki képes rá!

A sok évig elhúzódó tanulmányok esetén már születtek intézkedések, az állami képzésben csak 5 év volt tandíjmentes eddig is, a többi évre már fizetni kell. Ezzel egyetértek, mert én sem tartom jónak, ha egy fiatal 8-10 évig jár egyetemre. De 5 év esélye mindenkinek legyen, akinek van képessége a tanuláshoz!

K.(kalapax)D.(danellian)Hüméér,a költő(óórrjáááss!!) 2008.08.31. 19:18:57

Ha valaki nem költőúi akkor az nem kalapax, csaxóólok!! :D:))

Marylou 2008.10.01. 14:24:58

A történetnek folytatása is lett... nemrég, a nyár elején Barátságos valóságos ámokfutásba kezdett az index polidili jobbos látogatói ellen, aztán szépen eltűnt... bár lehet, hogy csak más néven, és normálisabban működik. :)

execute 2008.10.09. 03:45:48

Nos, Barátságos valóban nem kisfiú.
A kuruc lehozta, hogy ki is ő valójában:
www.kuruc.info/r/35/25814/

execute 2008.10.29. 07:40:51

Tehát ő volt "kiski" is. Ehhez képest nézd meg, hogy hány topikot nyitott a saját agyament Orbánozós könyveinek a reklámozására. Példul itt van ez:

forum.index.hu/Article/showArticle?t=9079541

ez a topik azért is aranyos, mert pont arról beszélgetnek benne, hogy kiski nem akar moderátor lenni.

Marylou 2008.10.29. 13:29:08

Igen, tudtam... :)
Miért lesz valaki tuskó, mikor szép, élő fa is lehetne?

Számomra inkább ez a kérdés a személyével kapcsolatban.

A hozzászólásaiból, akár kiskiként, akár Barátságosként tette, időnként úgy éreztem, hogy benne sokkal több jó van, mint amit ki tudott bontakoztatni magában. Próbáltam is neki segíteni időnként, de azt is csak támadásnak vette. Persze személyes kapcsolat nélkül, pusztán egy ilyen fórumon nem is igen lehetséges az ilyesmi.

A kisfiú nálam erre vonatkozik. Valaki, aki kicsi maradt, holott nagy is lehetne. Talán egyszer lesz egy barátja, aki segít majd neki, hogy a jobbik énje is kibontakozhasson, és ő is megtalálja a harmóniát az életében.

Ritkán nézek már be ide, bocsi a késedelmes reagálásért. :)

S.F. · http://tinyurl.com/6o2cb3a 2013.01.09. 16:47:55

gondola.hu-ról :

"dalmáciai Válasz | 2007. december 18. 20:00 | Sorszám: 4
*
Az index főcenzora, -jelenleg Barátságos- is ezzel a jelszóval tílt ki többezer magyart már évek óta:"

www.valtozast.hu/web/index.php?option=com_content&task=view&id=171&Itemid=50

S.F. · http://tinyurl.com/6o2cb3a 2013.01.09. 16:57:43

"Húzd le magad fidesznáci!"

Ezzel csak az a baj hogy (sajnos) nem az, hanem viszont mszmp 2.0 :DDDDD

JOBBIK rulez.

levente11 2016.05.25. 15:35:41

Én örülök, hogy a sunyi, magyargyűlölő egyedek jó pár évvel ezelőtt szépen közösen kivonultak a zsindex fórumból.

Amit JPbemondó, mamicska, macstappancsok éke, utulien, pixy, jehu (figyelő), drzyx, Doppelstangel, geszthy és az önmagát debreceninek hazudó, szintén izraeli származású fikagép, nevezetesen pvcpadlo csinált, az kielégíti a hazaárulás fogalmát.

Undorító egy szemét társaság volt, mindegyikük spicliskedett is szorgalmasan a maszop-szadesz szélsőliberális időszakban.

Soha többet nem kérünk belőlük!!!

sétá ló 2020.09.21. 14:34:33

Micsoda szaremberekre bukkanok ennyi év elteltével. Riskát, legalábbis ezen a mériló nickjén nem ismertem, csak a hírét. De tényleg egy undorító alak, pont mint a híre.

sétá ló 2020.09.21. 14:37:40

@sétá ló: ja, bocs... Most látom, a megalapozottnak tűnő vélemény nem is a méri ló nickű egyedet illeti, csak a kereső hozta fel úgy, mintha a levente11 által ideokádott mocsok tőle származna...
süti beállítások módosítása