HTML

Marylou esete a politikai fórumozással

5 éves szenvedélyes történet ért véget. Tapasztalatok a kezdetekről, a fórumozás szépségeiről és gyötrelmeiről, a netfüggésről, arcokról a neten és a valóságban.

Friss topikok

A rocsós sztori

2008.01.15. 09:35 Marylou

A testvérem, aki egyik párttól és politikustól sem volt sosem elragadtatva, az egyik családi összejövetel alkalmával mondta el ezt, aminek a történésekor jelen volt.

Amikor az SZDSZ-szagú manipuláció egyre erősödött, akkor úgy éreztem, hogy itt az ideje, hogy a valóság is szót kapjon ugyanazon a helyen, ami személyes tapasztalaton alapul.

Ezért írtam be a rocsós sztorit...

 

marylouválasz | megnéz 2002.02.25 11:11:32 © (14978)
Kedves Játszótársak!
A játék bűvköréből elég régen kiszabadultam már, csak nagy ritkán merészkedem az „arénába”. A fórumba többször bele szoktam nézni. Kedvenceim a jóindulatú, szellemes hozzászólások, ezeket direkt jó olvasni. A politikát nem annyira szeretem, nem is megyek közel hozzá. Csak egy egyszerű választó vagyok, akinek a rokonszenvéért mostanában versengenek a pártok. Egyvalamit azért szem előtt szoktam tartani: amit sokszor és sokan mondanak, még nem biztos, hogy igaz. Ezért előnyben részesítem a személyes tapasztalatokon alapuló történeteket.
A tiszai árvizek idején a tesóm, aki dunai vízügyes, segíteni volt a Tisza mellett, az operatív irányításban vett részt. Ő mondta el, hogy az üdítőkért, amiket a gáton dolgozó brigádok kaptak, egyik este jött egy rocsó. A teherautóról lerakodó kiskatona látta, ahogy a viharkabátos ürge kilépett a csónakból, és odaszólt neki: na fogjad, öcsi! A csónakos szó nélkül megfogta az üdítőket, berakta a rocsóba, elköszönt és elment. Később a kiskatonának a társai mondták el, hogy az az öcsi Magyarország miniszterelnöke volt, aki nemcsak az üdítőket vitte a lapátolóknak, hanem maga is napokon keresztül lapátolt, és 20 kilométereket gyalogolt. Mivel a tesóm nem szokott hazudni, és ő sem egy politizáló alkat, biztos vagyok benne, hogy mindez így történt. Ezt csak azért írtam le, hogy kicsit árnyaljam a képet, ami valahogy egyoldalúnak tűnt.

Eddig az idézett hozzászólás.

A történet fogadtatása eléggé élénk és meglehetősen vegyes volt… az SZDSZ élharcosai természetesen nagyon negatívan reagáltak, az ő barátaik inkább nem is igen reagáltak eleinte, és volt néhány nagyon kedvező reagálás is. Mindenesetre elindult a vita legalább, és már nem volt olyan nyomasztóan egyoldalú a szöveg, mint azelőtt.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marylou.blog.hu/api/trackback/id/tr79298018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WYW 2010.07.27. 15:40:57

Én meg biztos vagyok benne, hogy ez hazugság.

(pedig nem is vagyok SZDSZ-es)

Marylou 2010.08.02. 11:35:35

@WYW: Lehet, hogy számodra hihetetlen, de így történt. :)

WYW 2011.10.09. 21:04:28

@Marylou:

Pedig biztosan kamu.! ;-)

WYW 2012.09.24. 14:04:55

Egyszer látogatott ki a gátra és mondott egy beszédet. A napokig lapátolt meg különösen túlzás hogy fimoman fejezzem ki magam.
süti beállítások módosítása