HTML

Marylou esete a politikai fórumozással

5 éves szenvedélyes történet ért véget. Tapasztalatok a kezdetekről, a fórumozás szépségeiről és gyötrelmeiről, a netfüggésről, arcokról a neten és a valóságban.

Friss topikok

Akikről eddig még nem volt szó – 1

2008.01.30. 08:35 Marylou

Ebben a fejezetben azokról a fórumtársakról szólnék néhány szót, akikről eddig még nem beszéltem.

Portrét azokról írtam, akikkel már volt egy történetünk a sok éves fórumozás során. Őket itt nem említem még egyszer.

Akiket már valamelyik tali vagy valamilyen korszakom kapcsán említettem, ők sem fognak itt szerepelni.

Elég sok nicknév jutott eszembe, akikről ebben a fejezetben terveztem néhány szót szólni, így lehet, hogy ezt megbontom több bejegyzésre, úgy talán áttekinthetőbb lesz.

Akkor nézzük…

Először is köszönettel tartozom mindenkinek, akik

„Az örökké fiatal egyház titka”

topikban valóban az egyház igazi tevékenységével foglalkoztak, arról beszéltek.

Korovioffnak, aki már néhány éve elbúcsúzott a fórumtól, de amíg itt volt, addig nagyon jó, hogy itt volt.

Régebben maultier is írt ide, az ő beírásait is nagyon köszönöm!

Köszönöm címlapsztorinak, sensei47-nek minden hozzászólásukat, és nem tudom-nak is minden olyan beírását, amelyben az egyházzal foglalkozott.

Nagylexikonnak is, de róla a jobbos tali kapcsán már beszéltem.

Újabban feltűnt egy korbacsov nevezetű nick, aki folytatja a topik eredeti témáját, tehát a ma egyházának örömteli eseményeivel foglalkozik. Nem tudom, hogy ki lehet ő, de nagyon örülök, hogy folytatja!

Köszönöm Acsai György és Iszak Iszakievics Stajn tárgyilagos, kiegyensúlyozó hozzászólásait is.

Hawkeye nem éppen egyházbarát hozzászólásairól ismert, de én mégis kedveltem őt. És köszönöm neki a Flogging Molly-t, akiktől először ő tett be egy klipet, ami nagyon tetszett. :)

Sőt, még bejuma-val is volt néha közös témánk.

Itt említeném még balacy topiktársunkat is, akivel szintén ellentétes volt az álláspontunk a legtöbb esetben, neki a tárgyszerű hangnemet szeretném megköszönni.

Hosszú még a sor, a többiekről a következő fejezetekben lesz szó. :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marylou.blog.hu/api/trackback/id/tr4317444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sensei47 2008.02.03. 19:15:49

Kedves Marylou!

Nagyon köszönöm, hogy megemlítettél, pedig csak néhány hozzászólást írtam az "Az örökké fiatal egyház titka" topikba. Magamról az "Egyházi iskolák" topikban írtam néhány sort, a 22. hozzászólásban.

Dolgozom a nyugdíj mellett, így elég kevés időm marad másra, sok jó könyv sorakozik otthon a polcon...

Üdvözlettel: sensei47

Marylou 2008.02.04. 10:12:44

Kedves Sensei! Nagy öröm volt számomra, és nagyon köszönöm, hogy amikor teheted, néha írsz az egyházi topikba... szerintem fontos, hogy ne csak a rosszindulatúan elfogult vélemények jelenjenek meg. Elolvastam azt is, amit az "Egyházi iskolák" topikba írtál, az is nagyon klassz! Jó iskola lehetett, ahol a kreativitás kibontakoztatására ilyen jó lehetőségek voltak!
Az is nagyon tetszik, ahogy kiállsz a fontos szellemi értékek mellett. Jó olvasni, hogy vannak ilyen fórumozók is.
süti beállítások módosítása