HTML

Marylou esete a politikai fórumozással

5 éves szenvedélyes történet ért véget. Tapasztalatok a kezdetekről, a fórumozás szépségeiről és gyötrelmeiről, a netfüggésről, arcokról a neten és a valóságban.

Friss topikok

Szubjektív portré: tomahawk, a lóvitéz orbánképvigéc

2008.01.21. 15:09 Marylou

 

Ismeretségünk rögtön elég ellentmondásosan kezdődött…

marylouválasz | megnéz2002.12.05 13:18:59 © (4905)
Helyes! Sok szerencsét, kedves harcos!
Uff! :)
Előzmény: tomahawk (4904)
 

tomahawkválasz | megnéz2002.12.05 13:04:49 © (4904)
Uff!

Azt reméltem, te segítesz rajtam magányos dakota harcoson...
De ha nem, hát nem...
Na, akkor én elhúzok az .... EU-ba!
:-)

Előzmény: marylou (4903)
 

marylouválasz | megnéz2002.12.05 12:59:51 © (4903)
Talán kérdezd meg tőle, te bátor harcos indián... :)
Előzmény: tomahawk (4901)
 

Aztán barátságosabb vizekre eveztünk, de ez az alapvető ellentmondás végig megmaradt. Talán azt gondolta, hogy majd ő az általa elképzelt jó útra vezet engem, a tévelygőt. Néha kifejezte, hogy mennyire csalódott amiatt, hogy ez nem sikerült. Nem is tudom, hogy képzelte… nekem megvolt a saját értékrendem, neki is az övé, és ez a kettő mindig harcban állt egymással.

Kedveltem őt… engem nem zavart annyira ez az ellentmondás a nézeteink és a politikai szimpátiánk között, és néha tudott nagyon kedves is lenni. Egyszer szép versek, virágok, kedves szavak, máskor a legdurvább bántások… ezt mind tőle kaptam. Láthatóan ő nem tudta nekem megbocsátani, hogy az értékrendem maradt az, ami volt is.

Ameddig vitatkozott, harcolt a nézetei szerinti célokért, addig általában volt köztünk párbeszéd, éveken át.

Mikor már orbán-karikaturákkal árasztotta el a fórumot, akkor már nemigen…

A dakota indiános, lovas image kimondottan jól állt neki…

tomahawkválasz | megnéz2006.09.14 06:45:16 © (3771)
Döglött lovat ne biztass felkelésre.

Rengeteg nickje volt (és van) neki is… a legtöbb nicken meg is ismertem. Ezt meg sem említettem volna, de volt egy – számomra nagyon bántó -  szokása, hogy rám is hozott létre nickeket, amelyeken olyan hozzászólásokat tett közzé, amelyeket tőlem másolt, csak kicsit alakított rajta, amellyel paródia lett belőle. Magyarul megcsúfolta a nickemet is, a véleményemet is. Mások is parodizáltak egy időben, de a saját nevük alatt. Jól felismerhetően az én stílusomban írtak be sok vicceset… ezeken a paródiákon sokszor magam is jót nevettem. Ez még a naiv korszakomban volt. :)

Tomahawk viszont más utat választott.

Amikor néha napokig nem voltam a fórumon, különböző okokból, vagy egy utazás, nyaralás miatt, vagy mert éppen szabadulni akartam a polidilitől, akkor szokása volt, hogy a nickemhez hasonló nevű nickeket hozzon létre, és ezeken írt be mindenféle marhaságot. Az ilyen akcióival nagyon el tudott szomorítani.

Ilyen nickek voltak például: Marillo, Marcsika édes, Annalou, aztán Gizilou, kicsi leány, és még ki tudja, mennyi…

Sokan azt hitték, hogy én vagyok az, pedig nem.

Sajnálatos módon még azokra is rátámadt, akikkel a játéktopikokban beszélgettem, és őket is próbálta kínos helyzetbe hozni. Először nem is tudtam, hogy ő az, de utána összeállt a kép…

Nem értem még ma sem, hogy miért tette… ha bosszantotta, hogy másokkal jól elbeszélgetek, akkor sem lett volna szabad azokat bántania, akik az egész történetünkről semmit nem tehettek, nem is tudtak róla.

*** Utólagos kiegészítés ***

Ma (2008.10.17) megtudtam, hogy korbacsov nicknéven is megpróbált lejáratni. Ezen nagyon felháborodtam, mert egy olyan topikban tette ezt, amelyre vonatkozóan igéretet tettem, hogy még olvasási céllal sem fogok oda belépni. Hogy még véltelenül se kattintsak arra az oldalra, saját kérésemre ki is tiltattam magam onnan. Erre ő odament, és azt a hamis látszatot keltette, mintha én lennék ott. Ezt a moderátoros topikból tudtam meg, amikor a topik nyitója reklamált, teljesen jogosan.

Nagyon felháborodtam az eseten! Az ilyesmi az én szememben már olyan súlyos, hogy ezt nem tudom elfelejteni!

Erre már nem tudok mást mondani, ez egy nagyon aljas cselekedet volt tőle. Eddig is sokszor haragudtam rá, a különböző piszkálódásai miatt, de azért nem gondoltam, hogy ilyen aljaságra is képes. Egészen idáig nem gondoltam.

***Utólagos kiegészítés vége***

Személyesen vele sem találkoztunk. A fórumon biztos néha őszinte is volt, de nem tudom, hogy mikor… a sok álarc között remélem, legalább ő tudja, melyik az igazi arca.

A barátaim sokszor mondták, hogy miért is állok szóba vele újra és újra, a történtek ellenére is. Miért is? Talán, mert ilyen vagyok... ha valakivel egyszer egy pillanatra is úgy éreztem, hogy találkozott a lelkünk, akkor nem tudom csak úgy kidobni az életemből. A fórum-életemből sem - írtam ezt 2008. januárjában.

Most - 2008. decemberében - kicsit máshogy látom már. Ennek az évnek a történései inkább azt erősítik, hogy neki egyetlen igazán őszinte szava nem volt hozzám. Így utólag úgy tűnik, hogy az a lelki találkozás is csak az én képzeletemben létezett.

A sok éves történetet egy kedves beírásával fejezem be…

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=62731936&t=9077274

Békével fogok rá visszagondolni - írtam 2008. januárjában. Most - 2008. decemberében - is ezt mondom... békével, de már illúziók nélkül. :)

Egy nick, s mögötte egy ember… Ahogy a címben írtam is, ez egy szubjektív portré. Nem azt mondom, hogy ő ilyen, csak azt, hogy bennem a nick mögött levő emberről ez a benyomás alakult ki. 

További szubjekív porték is várhatók, szintén azokról az emberekről, akiket a fórumon ismertem meg, a hozzászólásaik alapján.

Makopáról, az ambivalens kultúrszédelgőről, Dobbinról, a nemesszívű lovagról, Lórándról, a szabadlelkű humanistáról, MayItBe-ről, a feltörekvő mucikáról, és Kajak Ibrahimról, a kedves széltolóról már korábban írtam, és lesz még portré a hatalmaskodó hajlamú moderátor kisfiúról, és a nők kedvence humorbajnokról is. :)

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marylou.blog.hu/api/trackback/id/tr48305936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beowolf 2008.01.21. 21:52:09

Remek pszichiáterek vannak Szegeden is, fordulj hozzájuk bizalommal, biztos tudnak rajtad segiteni.

tszor 2008.01.21. 22:29:50

beowolf itt is hozza mocskolódó formáját. ez vhol megnyugtató. :)

Libertine 2008.01.22. 09:32:23

Szvsz beowolf csak jót akar mérikének. Bár késő :D

Marylou 2008.01.22. 11:09:50

Ez az SZDSZ-es "toleranciát" szimbolizálja. Aki máshogy gondolkodik, mint mi, az csak beteg lehet, akinek pszichiátriai segítségre van szüksége. :)
Szándékosan nem liberálist írtam, mert a mai SZDSZ-nek ahhoz van a legkevesebb köze.
Ezzel az SZDSZ szépen leküzdötte magát 2% közelébe, de a másik 98% nyilván beteg, akiknak mind pszichiátriai segítségre van szükségük...
Vicces, nem? :DDD

Libertine 2008.01.22. 12:07:49

Mérike, szvsz te vagy beteg, ugyanis az SZDSZ-t itt senki sem említette, felőlem pl. bekaphatják, osztjónapot. Ennek fényében olvasd el még1x a hsz-edet. Paranoia rulez.

beowolf 2008.01.22. 12:52:08

Súlyosan inadekvát a reakciód méri. Te minden megnyilatkozásban politikát látsz?

Marylou 2008.01.22. 13:51:56

Csak a súlyos negatív elfogultságról tanuskodó hozzászólásokban látok politikát, és ez is a tapasztalatom miatt van, amely tapasztalatra az 5 év alatt tettem szert.

Vagy te általában úgy kezdesz egy társalgást, ahogy itt az előbb? Rögtön elmeorvost ajánlasz a beszélgetőtársadnak? Ugye, nem...
Te már nem tudsz szabadulni az évek alatt kialakult ellenszenvedtől, és előítéleteidtől, azért kezdted ilyen hangon.

Seres Antal 2008.01.24. 08:49:47

A beowolf és libertin style tipikus.Próbálkoznak, megszégyenülnek, elkullognak. A tomahawk sem sokkal jobb, ne hidd!

Libertine 2008.01.24. 16:16:31

Persze, Seres úr :D A Föld meg lapos.

paradicsleves 2008.02.09. 18:24:16

Mary, a lóvitézed szimpla zakkant. Ez mindent megmagyaráz.

Tomahawk 2008.02.09. 21:01:19

Ez már nagyon perverz!
Marylou ismét beveti egyik fikanickjét, hogy gyalázkodhasson egy jóízűt.
Mi van, Marika? Már csak a fikákkal tudod pörgetni a szánalmas blogodat?

Marylou 2008.02.09. 21:22:18

pleves... talán ezt nem kéne... Mindenki azt gondol, amit akar, de talán nem mindig kell ki is mondani.

Marylou 2008.02.09. 21:28:56

Tomahawk... kímélj meg a feltételezéseidtől, nagyon kérlek! A bloggal abszolút elégedett vagyok, mert teljesítette legjobb reményeimet. De tévedés azt gondolni, hogy pörögnie kéne. Miért kéne pörögnie? Ez nem egy topik a polidiliben...
Összefoglaltam az 5 év történetét, és ez sokat segített abban, hogy békében le tudjam zárni ezt az időszakot. A nickgyártások kora lejárt... mi értelme lenne új nickeken nyomulni? Ha ezt nem érted, akkor semmit nem értesz.
süti beállítások módosítása