HTML

Marylou esete a politikai fórumozással

5 éves szenvedélyes történet ért véget. Tapasztalatok a kezdetekről, a fórumozás szépségeiről és gyötrelmeiről, a netfüggésről, arcokról a neten és a valóságban.

Friss topikok

Naiv korszak: kedvesség, játékosság, szelíd beszélgetések

2008.01.16. 12:29 Marylou

Úgy kezdődött, mint a tavasz…virágillat, enyhe szellők… kedvesek voltunk egymáshoz, a viták ellenére is. Régi átvágós játszótársaim részéről néha voltak ugyan keményebb hangok, de nem ez volt a jellemző. Sok szépet és jót gondoltam azokról az ismeretlen emberekről, akikkel nap, mint nap beszélgettem… ahogy így utólag olvasom a régi topikokat, meglepően jó volt a légkör.

Természetesen csak az adott körülményekhez képest volt ez igaz, hiszen a legtöbben MSZP-SZDSZ szimpatizánsok vettek részt a vitákban. Engem egy szerelmes nőnek néztek, aki érthetetlen módon belehabarodott Orbán Viktorba, de ezt a legtöbben elnézték nekem, és kedvesen próbálták "felnyitni a szemem”…

Ezzel szemben a helyzet az volt, hogy én pusztán nagyra értékeltem O.V. kormányfői munkáját, emberi helytállását, de a szerelem azért egész más műfaj…

Még így sem álltam volna ilyen elszántsággal és kitartással mellette, de az, hogy oly sok támadás érte, ráadásul az esetek 90%-ában úgy éreztem, hogy igaztalan támadások, még jobban arrafelé vitt, hogy egyre határozottabban kiálljak mellette.

Sosem voltam teljesen egyedül, szerencsére… gyakran ott volt livefast, aki mindig korrekt és higgadt módon, érvekkel és forrásokkal alátámasztva képviselte a jó ügyet, néha Rames is benézett howard.p nicken, mindig a legjobbkor, és később jött zogu, aki mindig egy-egy lelkes „Hajrá, marylou!”-val biztatott. 

És persze Dobbin, a kedves Dobbin… róla még lesz szó. :)

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marylou.blog.hu/api/trackback/id/tr89299505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marylou 2008.01.16. 12:55:54

Nem tudom... ezen a nicken régóta nem ír már. Lehet, hogy ő volt alvajáró választópolgár, de ezt nem tudhatjuk biztosan.

Betonfakoponya 2008.01.16. 13:35:10

Ramesról tudsz valamit? A howard.p nick sem aktív mostanában.

Seres Antal 2008.01.16. 16:34:02

Mindig így kezdődik, aztán meg kell nézni mi lesz belőle.

koshka 2011.04.29. 04:27:55

Mindenkit lehazugozol. Csak te vagy helikopter. Sportolsz, 3 gyereket neveltél, vasalsz, polgári körös vagy, sőt matematika tanár, imád a férjed és gyerekeid, tudod, hogy a szomszédaid hogyan szavaznak, álszent vagy, ájtatos, de nem hívő. Csak annak vallod magad. A kisbetű nem véletlen, nem tisztellek, mert nincs miért. Csak te gondolod, hogy te vagy a hős anya.
Itt leírtad, hogy miért hagytad abba a fórumozást.
Megint csak hazugság.
Nem hagytad abba, csak más nicken nyomod.

Marylou 2011.05.02. 13:09:08

Nem gondoltam, hogy ennyi idő után is idetéved valaki... és kezdi előről a régi nótát. :)
Amit magamról írtam, azt őszintén írtam, semmi értelme nem lett volna színezni a valóságot. Amikor a blogot írtam, valóban lezártam egy korszakot... de nem érzem, hogy bármi miatt is magyarázkodnom kéne. :)
Azért kedves, hogy idelátogattál, köszönöm a véleményed, minden jót! :)

koshka 2011.05.02. 16:54:18

@Marylou: Feltettem egy kérdést Neked a fórumon. Ignoráltad. Ha kényes a kérdés, akkor kikerülöd, vagy a szokásos semmitmondó válaszaid egyikét írod.

Tényleg nem fórumozol mostanában? Ma sem?
süti beállítások módosítása