HTML

Marylou esete a politikai fórumozással

5 éves szenvedélyes történet ért véget. Tapasztalatok a kezdetekről, a fórumozás szépségeiről és gyötrelmeiről, a netfüggésről, arcokról a neten és a valóságban.

Friss topikok

Többnickűség, segédnickek, játéknickek, különböző figurák

2008.01.21. 09:41 Marylou

Szeretem a hétfő reggeleket…

https://www.youtube.com/watch?v=lAZgLcK5LzI

The Bangles: Manic Monday...

Ezt hallgatom most, és nagyon jó a kedvem, egyelőre. :)

Akkor vágjunk bele. Coming out… ;)

A saját hangom egyedül a marylou nickemen jelent meg.

A többi nickemhez olyan volt a viszonyom, mint egy regényírónak az általa írt regény figuráihoz. Ha egy segédnick beszólt valakinek, akkor a legtöbbször nem a saját indulataimat tükrözte a dolog, hanem elképzeltem, hogy a figura most mit mondana egy ilyen helyzetben, és azt mondattam vele.

Voltak olyan nickek, amelyeket konkrét, általam ismert személyről mintáztam, és voltak olyan nickek, amelyekben több ismert személy különböző tulajdonságaiból gyúrtam össze.

Voltak sikerültebb és kevésbé sikerült figurák.


Earth angel nicket a gyerekeim osztálytársainak tulajdonságaiból gyúrtam össze, ez egy vegyes nick volt.

babiba nick eredetileg a fiam nickje volt, amivel ő is játszott az ÁTVÁGÓ-ban egy keveset még annak idején, utána már nem kellett neki, ezért nekem adta. Ezt a nicket egy fiatal srác ismerősömről mintáztam.

Mimosa_Kyra szintén egy fiatal lány ismerősömet jelenítette meg, a fórumon inkább csak segédnick volt, amikor szerettem volna, hogy kicsit jobban pörögjön a topik.

Sarlokalap nick egy elég gyengén sikerült paródia volt. Ha nem buktam volna be vele, akkor sem folytattam volna a játékot, mert magam is untam szegényt.

Versika nickemen ostobácska versikéket faragtam, és dalok szövegét írtam át csúfolódó szövegekre. Mit mondjak, magam is tudom, hogy nem alkottam maradandót a műfajban… :)

A színes kréta nickemet azért hoztam létre, mert a polidilin kívül, jellemzően játéktopikokban azzal játszottam, és játszom ma is. Ez is a saját hangom, ha beszélek vele. Ez a nick ma is aktív, és a játéktopikokban ma is ezzel vagyok ott, de a polidilibe nem megyek ezzel.

Akkor most jöjjön Szeder Ida…
Ezt a nicket korábban hoztam létre, hasonló segédnick szerepet szántam neki, mint Madaras Terikének, de aztán kicsit megfeledkeztem róla.

Amikor úgy éreztem, hogy meg kellene nyitnom "Az örökké fiatal egyház titka” topikot, akkor először az alapnickemen akartam megnyitni. Mivel éppen akkor kemény harcok után voltam, más témákban, a marylou nicket olyan leharcoltnak, megviseltnek éreztem, hogy jobbnak láttam, egy tisztább multú, frissebb nicken létrehozni. Nem magam miatt, hanem az egyház, mint téma miatt. Túlságosan fontos volt számomra.

Mivel ebben a topikban a lelkem is eléggé benne volt, itt súlyos hibát követtem el. Nem tudtam elég távol maradni Szeder Ida figurájától. Sokszor saját hangom szólalt meg benne, és ebből aztán problémák származtak.

Szeder Ida figurája egy szelíd fiatalasszony figurája, akinek még nincsenek gyerekei. Így indult a dolog. Eddig rendben is lett volna, ha megmaradt volna egy figurának. Nem lett volna szabad a saját hangomat is belekeverni, jobban meg kellett volna tartani a távolságot a figurától.

Volt még egy nickem, amely már nem is létezik, mert töröltettem. Ebben a figurában sajnos saját gyengeségem nyilvánult meg. Volt egy kedves védelmezőm, aki később felhagyott a fórumozással, és ezt a döntését én is támogattam. De néha mégis nagyon hiányzott. Egy ilyen rohamomban létrehoztam helyette egy figurát, amely figura mindösszesen 13 hozzászólást ért meg. Nem vált be, nem tudtam csinálni, nem működött. Viszont a szégyen rajtam maradt emiatt, és sajnos joggal.

A több nickkel kapcsolatban volt még valami, amire szégyennel gondolok vissza. Az egyik segédnickemről egy barátom megkérdezte, hogy én vagyok-e, és nem vallottam be neki sem. Nem azért, mintha be akartam volna csapni őt, hanem inkább, mert előtte is szégyelltem volna akkor. Csak jóval később mondtam meg neki, hogy igen, az is én voltam. Mit mondjak, elég nyomorultul éreztem magam emiatt.

Szintén az én segédnickem volt Madaras Terike, ahogy mondtam is az előbb. Gondolom, ez sem meglepetés. Egy szelíd barátnőmről mintáztam. Mondjuk én is szelíd vagyok, természetesen, de azért annyira nem, mint ő. :))

A legtöbb segédnickemmel bebuktam előbb-utóbb… Terikével nem, de a stílusról nemsokára felismerték néhányan.

Regina Cuore is a segédnickem volt, ameddig özv. Bitera Sándor rám nem ismert benne. Utána már nemigen használtam.

Ja, és a jó öreg notice_pointer, természetesen. Ez is az én nickem volt.

Hoppá, van itt még egy. Lángszív Emőke is én voltam. :)

A következő fejezetben már könnyebb téma jön, szintén ebben a témában, a hörcsögtosznádi bábszínház. :)

27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marylou.blog.hu/api/trackback/id/tr3305465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tszor 2008.01.21. 11:07:51

Hát én ezt az egyszerre soknickezést sosem értettem, minek.

Libertine 2008.01.21. 11:11:49

Szánalmas. Pógári gumigerinc. Kezeltesd magad, mérike.

Marylou 2008.01.21. 11:17:21

tszor

Nagyon jó játék volt. :)

tszor 2008.01.21. 13:00:03

_Egyszerre_ több párhuzamos nickem talán csak egyszer volt. Azon viszont ballibként elhoztam a polfórum "Kovács László" díját. :)

beowolf 2008.01.21. 21:40:30

Mekkora hazug voltal mérike!!!!

Iszak Iszakievics Stajn 2008.01.21. 21:42:17

Mary, a végén ki fog derülni, hogy a fórumot igazából kb. tízen használják rendszeresen, kb. 1000 nicken. Az Index marketingesei a kardjukba fognak dőlni. :)

Marylou 2008.01.21. 21:47:59

beo: az őszinte beismerés csak az őszödi beszédben volt elfogadható a számodra? :DDD

beowolf 2008.01.21. 21:54:07

Te most Gyurcsányhoz hasonlitod magad?
:-DD

beowolf 2008.01.21. 22:04:12

Cserép virágot miért nem vallod be, méri? Vannak még vele is céljaid?

Marylou 2008.01.21. 22:12:18

Cserép virág egy tőlem abszolút különböző hölgy. Kérdezd meg JPBemondót, ha nem hiszed. Ő látta mindkettőnket IRL, egyszerre, a jobbos talin.

tszor 2008.01.21. 22:31:37

beowolf, túlságosan paranoiások lettetek. a nagy törölgetéstek ide vezetett. :o)

Marylou 2008.01.22. 08:53:21

Te voltál-e xxxx nick típusú kérdésekre az előző kommentemben válaszoltam utoljára. A bejegyzésben feltártam, hogy mely nickeken írtam, és ezzel a ki kicsoda témát a magam részéről lezártam.

danesdzsu2 2008.01.22. 11:16:44

Marylou: nem, nem szerepet játszottál, hazudtál. És meg vagy döbbenve azon, hogy hazugként kezeltek.

bigzotya 2008.01.22. 12:46:14

Na látod Marikám, pont ez a nickcsorda tett téged abszolút hiteltelenné. Más arcok mögé próbáltál bújni, oszt mégis az esetek többségében valakinek feltűnt, hogy te vagy az. Tudod annak, aki nem akar másnak látszani mint akik, elég az az egy is. Te játéknak tekintetted és nem vetted észre, hogy hol van ennek a játéknak a határa.....

beowolf 2008.01.22. 12:59:58

Ezzel a bloggal végképp lejárattad magad, méri. Vonulj zárdába, ophélia:-DDDD

Marylou 2008.01.22. 13:38:25

Zotya
Még mindig nem érted? Játszótársakat kerestem, és ha nem voltak, vagy nem olyanok voltak, amilyent szerettem volna, hát teremtettem magamnak... közben pedig másokkal is beszéltem, és sok mindent elmondtam, amit el akartam mondani. Jó játék volt. :)
Ha megnézed, nincs köztük ú.n. "harci nick", amilyeneket sokan puszta gyalázkodás céljából szoktak létrehozni. Az én nickjeim játékfigurák voltak, mindegyik más karakter. Egyik mögé sem bújtam el... ott voltam én is, a rendes nickemen.
Nem várom, hogy megértsd, ez nem is fontos...
A blog célja nem az, hogy magyarázkodjam.
Sokkal inkább az, hogy a magam számára is összefoglaljam, mi is volt ez az 5 év. Összegezzem. Levonjam a tanulságokat. Ilyesmi. Nem is azért készült, hogy egykori kedves fórumtársaimmal vitatkozzam itt. Inkább azoknak szeretnék segíteni a tapasztalataimmal, akik hasonló gondokkal küzdenek, mint amilyenekkel én küzdöttem.
Majd ha egyszer magad is úgy érzed, hogy ebből elég volt, és szabadulni akarsz az egésztől, akkor gyere vissza, és olvass bele újra. Akkor sokkal jobban meg fogod érteni, hogy miről is szól ez az egész.

bigzotya 2008.01.30. 12:57:46

Marika!

Látom ezt nem tudod megunni. Mise boris, topikhelyettes, van még fika a mellényzsebben? Megjegyzem ezek a figurák borzalmas szerencsétlenre sikeredtek, meg szánalmasak is....
Tudod ha egyszer otthagytad a polidilit, akkor minek jársz vissza? Vagy megbántad? Na mindegy nem is érdekes, egyszerűen sajnállak, komolyan...

Marylou 2008.01.30. 13:37:18

Zotya... 1. A polidilit tényleg otthagytam. 2. Ha valami közlendőm volt utólag, azt kizárólag a Mary618 jól felismerhető nickemen tettem meg, és csak akkor, ha mindenképpen szükséges volt. 3. Bármikor tudnék olyan hozzászólást írni én is, amivel valakit direkt utánoznék, ez nem kunszt. Szerintem 1., 2., 3. alapján könnyen össze tudod rakni a választ. Ja, és nem bántam meg, sőt! :)

Monty.Python (törölt) 2009.03.21. 22:41:31

Szörnyű lehet társas magányban élni. Körülötted (talán) férj (is), gyerekek, és mégis, meg kell teremtened egy másik világot ahhoz, hogy jól érezd magad. Az én játszótársam életem párja, nem kell másokat keresnem ahhoz, hogy kerek legyen az életem.
Valamiféle uralkodási vágy is ez a többieken, hogy TE okosabb vagy, TE túljársz mások eszén, hiszen újabb és újabb nickeken újabb és újabb karaktereket játszol el. Sokan meg- és lealázhattak már, mint embert és mint nőt egyaránt, és azt gondolod, mégiscsak jár neked egy kis vendetta, meg az időt is elütöd 2 in 1.
Nem tudok mást írni, egyszerűen szánalmas vagy és mindenben csatlakozom az előttem szólókhoz.

Marylou 2009.03.23. 21:05:36

Márminthogy te így képzeled... talán csak ezt az egy fejezetet olvastad el, és igazából nem sokat értesz az egészből. Nem baj... :)

NRG44 · http://althir.org 2009.08.22. 13:34:12

A hisztis, de azért a magyarok ellen kórusban gyalázkodós, ballib által fizetett zsindex fórumozók a szánik. xD

eszkija@freemail.hu 2009.12.15. 12:24:41

mary, Dulco.lax-ot láttam mkínyirtad. Nem csodálom. nem vált előnyödre az a nick.
De mentalont miért hagytad még meg?

eszkija@freemail.hu 2009.12.15. 12:39:20

Ja, ésRomeoLinare-t kifelejtetted . :-)

Marylou 2009.12.16. 16:45:41

Dulco.lax-ról csak te képzelted, hogy az én nickem lett volna... szerintem zabfaló vagy porczika nickje volt, a stílus alapján. Semmi közöm ahhoz a nickhez.

Marylou 2009.12.16. 16:48:20

Szeder Ida nick utáni bekezdést nézd meg jobban. Az szólt a jó Rómeóról, csak nem neveztem meg konkrétan nicknév szerint.

És ha már itt tartunk, volt egy női fórumtárs, aki a férjem szerepében kívánt fellépni A Férj nicken... nem emlékszel véletlenül, hogy ki volt az?
:)

kutykuruty 2009.12.17. 12:05:42

Én ráismertem, de ivel néven nem nevezted, gondoltam pontosítok.

A férj igenén voltam, de egyrészt nagyon hamar bebuktam, másrészt mikor bebuktam nem is próbáltam tagadni. Ugye erre is emlékszel? :-)

szerintem van mit frissitened...:-)

kutykuruty 2009.12.17. 12:06:53

idnapas bekevert: eszkija vagyok természetesen, illetbe brekege:-) ex bolondnőszemély
süti beállítások módosítása