HTML

Marylou esete a politikai fórumozással

5 éves szenvedélyes történet ért véget. Tapasztalatok a kezdetekről, a fórumozás szépségeiről és gyötrelmeiről, a netfüggésről, arcokról a neten és a valóságban.

Friss topikok

Szubjektív portré: Lóránd, a szabadlelkű humanista

2008.01.17. 12:18 Marylou

Lóránd egész más világ, mint én. Ő nem tűri a kötöttségeket, én szeretem a biztonságot. Ő szeret inni, füvezni, vadászlovagolni, imádja a kalandokat, én a családommal élek konszolidált életet, nekem ez a boldogság... és az ivás is kimerül abban, hogy a vasárnapi ebéd után megiszom fél pohár, az ételhez illő bort, kevés ásványvízzel. Még az ünnepeink is különbözőek, például Ő hanukát ünnepel, én karácsonyt. Ő harcias természet, én alapból békés természetű vagyok, bár a fórumszenvedély néha engem is elkapott, mi tagadás... de ez egy másik fejezet lesz. :)

Először a „Szerinted milyen ember…” topikban találkoztunk, ahol kedvesen szólt hozzám... előbb pajzán dolgokat írt nekem, később pedig szép lírai hozzám-szólásai is voltak.

Sipaki Lórándválasz | megnéz | könyvjelző 2002.11.04 16:01:39 © (1210)
csak egyszer kisérj el hajnalban. nem fogsz félni, sőt vágysz majd rá, hogy az éjszaka után még egy ideig velem legyél. elötte a házban, vizet öntök a kezedre, hogy megmosd az arcod, hogy megmosd a kezed, és te is így teszel, és a reggelit velem költöd el. az ajtó ami elválaszt ágy melegét az erdő hidegétől csendben nyílik, kienged a szabadba, ahonnan vissza vágysz a karomba, de beéred akkor hűvös, biztos kezemmel és levezetlek a szűk úton. nem leszel bátor, nem leszel félős, asszony leszel egy férfi mellett.
Előzmény: marylou (1209)

Bár előtte a küzdőszellem sem hiányzott… :)

Sipaki Lórándválasz | megnéz | könyvjelző 2002.09.20 16:16:40 © (448)
ez a "nyugodtan gúnyolódj", meg a "kopj le", egy kicsit hasadt nem? legalább is így egy oldalon látva annak tünik.
de tényleg! mi lesz, ha maradok Captain Dobbin?
megküzdünk a nőért, vagy mint írva vagyon, megvárod míg kihal mindenki előled?:)
Előzmény: Dobbin (441)

Mikor felfedeztem a Hörcsögtosznád topikját, attól kezdve főleg ott beszélgettünk.

Sipaki Lórándválasz | megnéz 2002.11.30 14:12:31 © (271)

ez jó
hátra dőlök
szép vagyok
lelkem fényét
nap ragyogja vissza
lassú zenét önt elém
halk hang patak
kezem zsibbad
szám sivatag
jól vagyok
szerelmes vagyok
jó érzés
vágyam mint apró lény
él itt belül
simogatom
simogat
enyém egyedül

ezt egy egészen különleges nőnek írtam.
puszta léte örömmel töltött el.
szerencsésnek éreztem magam csak azért, mert a közelében lehettem néha.
de amikor elértem a küszöböt, amit nem tudtam átlépni, már szánalmasnak láttam magam.
lábtörlőn kutyaként feküdni nem embernek való.

 

Sipaki Lórándválasz | megnéz 2002.11.30 13:04:20 © (270)
Szia Kedves!
ma úgy volt, hogy elmegyek vadászlovagolni, de az idő gorombára fordult.
nincs kedved teázni velem valamikor? elviszlek, ha akarod, egy csoda szép helyre.
Előzmény: marylou (269)

Sok minden történt azóta Hörcsögtosznádon… Lóri küzdött a modikkal, de ha egyik néven letiltották, visszajött a másikon. Mindig azonnal megismertem... :)

zimmer feriválasz | megnéz | könyvjelző 2007.09.02 18:35:46 © (8660)

mitől vagyok liberális?
talán a szabadság vágyamtól.
talán attól, hogy békét akarok azoktól, akik vasfegyelemmel tartanának össze akaratuktól megfosztott embereket.
talán attól, hogy másokat nem bántva török a saját céljaim felé, akármik is azok, nem felejtve azt sem, hogy Jézus nem csak nekem mondta, hogy aki kardot ragad kard álltal vész, hanem azoknak is, akik náluk gyengébbre tömegesen támadnak, de rögtön farkast kiáltanak, ha a retorzió jóval nagyobb mint amit még méltányosnak tartanak.
az én liberalizmusom nem mütyürködő, önvédelemre képtelen liberalizmus, hanem a rossztól elkülönülni vágyó eszme, mely megad minden jogot a saját épülésre, de megtagad minden, már meglévő dolog, rendszer változtatását.
tudod, az evolúció néha társadalmi szarba ülteti a jövő virágait: nem gyomlálhatom ki, bármilyen büdös kis korcs növénynek látszik az elején.
az én liberalizmusom annak a Jézus gyereknek a liberalizmusa, aki feltételezi, hogy emberként az isteni felé kell haladni, minden egyéb az állati ösztönök gonosz és nem kellőképpen uralt csábítása.
de csak lakjál itt, tegyél bármit a saját épülésedre és társakat, segítőket találsz hozzá.
nézd el mindenki hóbortját cserébe a tied sem fogja szúrni senki szemét, nem itélnek meg érte.
itt nem torolják meg a bűn lehetőségét, sőt ha igazából belátod a hibát ha elkövettél ilyesmit, te magad tartod vissza magadat tőle a jövőben, így bármit teszel is, holnap jobb emberként élsz tovább.
persze a bűn miben léte egy külön vita tárgya lehetne, de igazából jól belénk van oltva, hogy mi is az.
 
itt engem kell akarni?
:)
itt az egymás feltétlen tiszteletére épülő önmegvalósítást kell akarni.
máshol lehet bármi más az ember, de ez csak egy falu, az egész világ nem fér bele, így kénytelen leszel mást máshol keresni. itt csak ez van.
 
és a végére, hogy láss egy kis húhaságot:
 
mielőtt helybélit bántasz nagyon nagyon fontold meg.

Előzmény: chempelophe (8659)

Ez már egyenesen polgármesteri szemlélet.

zimmer feriválasz | megnéz | könyvjelző 2007.02.18 22:22:34 © (8374)

tévedsz.
én is sokat vitatkoztam vele, még a 'tosznádi idők előtt.
aztán, hogy úgy mondjam megtaláltam ezt a falut, ahol nem számít ki milyen, honnan jött, mit csinál mit szeret, mit utál, ahol csak az számít, hogy a közös dolgokban egyetértés legyen, és egyszerre hipp-hopp nem számítottak azok a dolgok amikben nem értek egyet másokkal.
pusztán azért, mert a nem közös dolgokat mindenki úgy csinálja ahogyan akarja.
ezért nem számít Marynek hogy én füvet szívok(hacsak tehetem), és nekem sem számít amit ő tesz, mert nem árt vele nekem.
aztán egyszercsak azt láttam, hogy magukat liberálisnak valló emberek annyira nem megengedők vele szemben, amit csak fasiszta faszoktól várna el az ember.
gyere ide, építs egy házat, tegyél amit akarsz, azzal aki azt nem bánja, és élj boldogan.
de ha bántani akarsz valakit azt ne itt tedd kérlek.
én például önbíráskodni mindig a szomszéd faluba járok.

Előzmény: (8373)

Személyesen nem találkoztunk, csak a neten. Nemrég volt a jobbos tali, ő is feliratkozott, és el is jött, hozta a lányát is, de sajnos az után érkeztek, hogy nekem már el kellett mennem, így elkerültük egymást.

Nagy öröm és ajándék volt számomra Lóri… sokat tanultam tőle, és nagyon sokat köszönhetek neki. Megszabadított egy csomó előítéletemtől.

Egy igazi férfias lelkű férfit ismertem meg benne.

Egy nick, s mögötte egy ember… Ahogy a címben írtam is, ez egy szubjektív portré. Nem azt mondom, hogy ő ilyen, csak azt, hogy bennem a nick mögött levő emberről ez a benyomás alakult ki. 

További szubjekív porték is várhatók, szintén azokról az emberekről, akiket a fórumon ismertem meg, a hozzászólásaik alapján.

Makopáról, az ambivalens kultúrszédelgőről, és Dobbinról, a nemesszívű lovagról már írtam... és lesz még portré a lóvitéz orbánképvigécről, a feltörekvő mucikáról, a hatalmaskodó hajlamú moderátor kisfiúról, a kedves széltolóról, és a nők kedvence  humorbajnokról is. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marylou.blog.hu/api/trackback/id/tr24300709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása