HTML

Marylou esete a politikai fórumozással

5 éves szenvedélyes történet ért véget. Tapasztalatok a kezdetekről, a fórumozás szépségeiről és gyötrelmeiről, a netfüggésről, arcokról a neten és a valóságban.

Friss topikok

Játéknak indult

2008.01.13. 17:03 Marylou

Volt egy játék az index.hu-n, ÁTVÁGÓ volt a neve. Ez egy ú.n. műveltségi játék volt, egy-egy kérdésről el kellett dönteni, hogy igaz-e, vagy hamis. Három játékos játszott egyszerre. Pontokat lehetett gyűjteni a helyes válaszokkal, és közben chat-elni is lehetett a másik két játékostárssal. Ezzel kezdtem játszani, 2001-ben.

Később a játékhoz egy topikot is létrehozott valaki a Törzsasztal csoportban, ahol a játékostársak dumálhattak egymással. Némi keresgélés után erre a topikra is rátaláltam, és mivel a nickeket ismertem a játékból, majdnem mindegyikükkel játszottam is néhányszor, félénken a beszélgetésbe is bekapcsolódtam, néhány hozzászólás erejéig. :)

Megjegyzés (2008.10.03)
Nemrég, 2008. nyár végén újra elidult az ÁTVÁGÓ játék, s én újra játszom, egy egész más nicken, mint kezdetben. Egész jó helyen vagyok  alistán, de senki nem tudja, hogy én vagyok az. És ez így jó. :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marylou.blog.hu/api/trackback/id/tr26295796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása