HTML

Marylou esete a politikai fórumozással

5 éves szenvedélyes történet ért véget. Tapasztalatok a kezdetekről, a fórumozás szépségeiről és gyötrelmeiről, a netfüggésről, arcokról a neten és a valóságban.

Friss topikok

Behatol a politika

2008.01.14. 10:47 Marylou

A kezdeti beszélgetések természetesen politikamentesek voltak. Akkoriban még nem is nagyon érdekelt a politika. Megvolt a magam álláspontja, politikai szimpátiája már akkor is, de ez nemigen volt téma sehol. Ahogy láttam a játékostársak beszélgetéseit, másokat sem igen foglalkoztatott a politika, legalábbis a beszélgetések nem erről szóltak, hanem a játékról, a netezési szokásokról, ilyesmiről.

Közben nem is nagyon volt időm a fórumon nézelődni… néha benéztem azért, beleolvastam, mit írtak a többiek, de én magam ritkán írtam, és a játékba is egyre ritkábban kapcsolódtam be.

Közben elérkezett a 2002-es év, és egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy dddani nicknévvel szereplő játszótársunk kezdett kőkemény SZDSZ-es propagandát nyomatni. Ez nekem nagyon nem tetszett, de ilyenkor fejcsóválva, és némi rossz érzéssel gyorsan becsuktam a fórum-ablakot. Látnom sem esett jól, annyira idegenkedtem ettől a szövegtől, és főleg a láthatólag manipulatív előadásmódtól, amivel dddani szívósan bombázta a topikot.

Volt egy olyan igazi kendepéteres levezetése, amelyben azt próbálta kifejteni, hogy miért is nem lehet alkalmas miniszterelnöknek egy olyan személy, aki nem kedveli a kutyákat.

Először erre is úgy reagáltam, hogy némi felháborodással vegyes hányingerrel küzdve gyorsan becsuktam a topik ablakot, de akkor a már a felháborodás nem hagyott nyugodni.
Annyira nyilvánvaló volt az egésznek a hamissága, hogy úgy éreztem, ezt már nem hagyhatom szó nélkül!

Vettem egy nagy levegőt, összeszedtem minden bátorságomat, és beírtam egy valóban megtörtént eseményt, ami Szolnok közelében történt, ahol a testvérem is részt vett az árvízi védekezésben.

Ez volt az a bizonyos – index polidili szerte elhíresült  - rocsós sztori. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marylou.blog.hu/api/trackback/id/tr76296622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása