HTML

Marylou esete a politikai fórumozással

5 éves szenvedélyes történet ért véget. Tapasztalatok a kezdetekről, a fórumozás szépségeiről és gyötrelmeiről, a netfüggésről, arcokról a neten és a valóságban.

Friss topikok

Szubjektív portré: MayItBe, a feltörekvő mucika

2008.01.18. 09:16 Marylou

Nem szokásom mucikázni senkit. Ezt a meglehetősen speciális megszólítást az illető hölgy alkalmazta néhol, azért hívtam így a címben. :)

Eleinte egész barátságosan el tudtunk beszélgetni… családról, a munkánkról, gyerekekről, emberi kapcsolatokról, ilyesmikről.

Közben kiderült, hogy néhány dologról másképpen gondolkodunk. Ez engem nem akadályozott volna a baráti beszélgetéseinkben, de mintha őt egyre inkább zavarta volna.

Nem emlékszem konkrét esetre, hogy őt direkt megbántottam volna valamivel, legalábbis szándékom szerint nem, de ettől még lehet, hogy akaratlanul így történt, ezt nem tudom.

Attól kezdve, hogy (akkor még evangeline nicken) ő is csatlakozott a kemény ellentáborhoz, rohamosan romlott az esélye annak, hogy a régebbi barátságos beszélgetéseink visszatérhetnek.

Gyakran úgy tűnt, hogy valami irigység is van az indulatai mögött… sokan engem tartottak a topik háziasszonyának, nagyasszonyának, meg még ki tudja hányféleképpen csúfolódtak velem a kedves topiktársak, és evangeline is szeretett volna valamiféle hasonló szerepben tündökölni a jelek szerint…  
Ezt abból gondolom, hogy indított egy topikot, "MSZMP-K klubszékhely” címen, ahol végre ő volt a topikháziasszony.  Ez a topik volt az előző bejegyzésben említett kemény ellentábor dagonyázóhelye egy ideig, amíg be nem fagyott. Közös témájuk a marylou-ellenesség volt, szinte ez tartotta össze a társaságot.  Kicsit hasonlóan ahhoz, hogy a kormánypártok szimpatizánsait az orbánellenesség tartotta össze.

Ezzel kapcsolatban elgondolkodtam … mennyire destruktív, ha egy csoportot az tart össze, hogy közösen valaki ellen vannak. Ebből a világon semmi nem épül, nem lesz jobb, semmi nem megy előre. Ahogy ezt látjuk is Magyarország esetében… már több, mint 5 éve.

Azt hiszem, erről érdemes lesz egy külön fejezetet írni, mert szerintem az egyik alapkérdés ma Magyarországon.

Visszatérve szegény evangeline-re… volt egy igazi destruktív nickje is, amit azért hozott létre, hogy azon a nicken gyalázkodjon. Ahova csak mentem, s ahol a barátaimmal beszélgettem, különböző topikokban, karambol néven mindenhova utánam mászott, és a legközönségesebb módon ócsárolt. Aztán hamarosan be is bukott vele, lelepleződött, hogy ő az... ez a szégyenletes dolog sajnos hozzátartozik a portréjához.

Szinte én szégyellem magam őhelyette, amikor ezeket a sorokat írom. Igazából nem hiszem, hogy ilyen gonosz lenne valójában, talán akkor csak nagyon feldühödött valamiért, és így próbálta levezetni, nem tudom.

Személyesen nem találkoztunk. A topiktalin luciluca azt mondta, hogy ha ismernénk egymást személyesen evangeline-nel, biztos jobban megértenénk egymást. Erre azt válaszoltam, hogy igen, biztos, ezt én is valószínűnek tartom.

Azt gondolom, ő igazából képes lenne valami jobb és szebb felé is elmozdulni. Megvan benne erre is a hajlandóság, ezt korábban láttam. Talán csak a környezet van rá negatív hatással... sajnos manapság a topikokban is ritka, egyáltalán a közéletben is ritka a konstruktív szellem.

Egy (vagy több) nick :) s mögötte egy ember… Ahogy a címben írtam is, ez egy szubjektív portré. Nem azt mondom, hogy ő ilyen, csak azt, hogy bennem a nick mögött levő emberről ez a benyomás alakult ki. 

További szubjekív porték is várhatók, szintén azokról az emberekről, akiket a fórumon ismertem meg, a hozzászólásaik alapján.

Makopáról, az ambivalens kultúrszédelgőről, Dobbinról, a nemesszívű lovagról, Lórándról, a szabadlelkű humanistáról már írtam, és lesz még portré a lóvitéz orbánképvigécről, a hatalmaskodó hajlamú moderátor kisfiúról, a kedves széltolóról, és a nők kedvence humorbajnokról is. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marylou.blog.hu/api/trackback/id/tr88301819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása