HTML

Marylou esete a politikai fórumozással

5 éves szenvedélyes történet ért véget. Tapasztalatok a kezdetekről, a fórumozás szépségeiről és gyötrelmeiről, a netfüggésről, arcokról a neten és a valóságban.

Friss topikok

Elkövetett hibáim a naiv korszakban

2008.01.16. 17:44 Marylou

Így utólag nézve valóban túl naiv voltam. Túl komolyan vettem minden hozzászólást, és azokra sokszor meglehetősen bőbeszédűen válaszoltam. Talán ez utóbbi volt a legnagyobb hiba.

Néhány jellemző pillanat abból az időből.

Dobbinválasz | megnéz 2003.01.14 11:19:30 © (5575)
Ha jól látom, ismét csak eljött a pillanat.
Jöjjön a mi dalunk:

Hogyha nincs senki már, hogyha senki nincs, ki vár,
Gyere hozzám, mindig tárt karokkal várlak.
Lehet rossz éjszakád, jöhet nem várt boldogság.
Gyere, mondj el mindent, azt, mit senki másnak!

Hogyha bánt már a zaj, hogyha épp a csönd a baj,
Gyere hozzám, mindig tárt karokkal várlak.
Mikor már pont elég, mikor újrakezdhetnéd,
Gyere, mondj el mindent, azt, mit senki másnak!

Ne félj hát, várlak, lehet rossz, lehet jó,
Hiszem én lelked szavát.
Ne félj hát, mondd el, mi elmondható,
De ha nincs szó, megért egy jóbarát.
De ha nincs szó, megért egy jóbarát.

Előzmény: marylou (5562)

makopaválasz | megnéz 2003.01.14 10:04:46 © (5569)
Nem hiszem, tulajdonképpen dicsérni szoktam, hiszen bár bárgyúbbnak látszik, de a rocsósmese sokkal pozitívabb, mint például a bélszines.
Előzmény: edoo (5568)

marylouválasz | megnéz 2003.01.14 09:20:45 © (5562)
Kedves bátyám!
Valóban nagyon szeretem a meséket. Gyerekkoromban nagyon sok mesét olvastam, a gyerekeimnek pedig évekig nagyon sokat meséltem saját magam által kitalált történeteket, mert leginkább azokat szerették. A legkisebbnek még most is szoktam mesélni, és a középső is titokban oda szokott fülelni. :)

Ez mind igaz. Az is igaz, hogy nagyon jól meg tudom különböztetni a mesét a valóságtól. Az a történet, amit a testvéremtől hallottam, és itt elmondtam, nem a mesék világába tartozik, hanem megtörtént, méghozzá úgy, ahogy itt leírtam. De ezt már elmondtam neked is. Ha nem hiszed, nem haragszom, a te dolgod.

Viszont ez a mód, ahogy ezt megfogalmaztad, gondolkodóba ejtett. Eddigi beszélgetéseink során én próbáltam komolyan venni a játékos szavaid mögött levő gondolatot, amiről úgy tűnt, te is komolyan gondolod. Úgy látom, ez nem kölcsönös. Így viszont nem tudom, van-e értelme.

Előzmény: tomahawk (5560)

tomahawkválasz | megnéz 2003.01.14 06:18:04 © (5560)
Kedves Mária Húgom!

Csodálom benned ezt a gyermeki lényt, aki még mindig hisz a mesékben!
És ez így van jól, nem szabad hagyni, hogy a tudatunk beszűkűljön a mindennapok kegyetlen valóságába, néha jólesik elkalandozni a mesék világába!
Hisz az ember életében fontos szerepet töltenek be a mesék. Gyerekként találkozunk vele először. Szüleink, nagyszüleink hangján szólnak, s kísérnek minket, hogy majdan gyermekeink tőlünk hallhassák a királylányok, királyfik, szegény legények és indián harcosok történeteit.
Nagyon jó élmény magunk által kitalált mesét mondani. A mese a valódi együttlét ritka lehetősége, önmagában nincs is, legalább "ketten-hárman" kellenek hozzá.

"csörömpöl a reggel, száll a fény...
és az éji tág csodát,
ezt a furcsa micsodát
ketten láttuk: te meg én."

Üdvözlettel:

Tomahawk, a kissé érzékeny lelkű, ám bátor harcos.

Uff!

 

Előzmény: marylou (5558)

Ebből is látszik, túl érzékenyen reagáltam tomahawk szavaira, amelyekkel azt fejezte ki, hogy mese, amit mondok. Igazán nem mentegetni akarom magam, de kedveltem őt… és ezért fontos volt nekem, hogy mit mond.

A későbbiekben tomahawkról is lesz még szó... :)

A naiv korszakom volt a leghosszabb, az öt évből majdnem három évig tartott… aztán kezdődött a szenvedélyes korszak.

Erről is írok majd részletesen, előbb azonban következzen Dobbin portréja. Ő a naiv korszakban volt jelen, később már nem, mert felhagyott a fórumozással.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marylou.blog.hu/api/trackback/id/tr42299894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása