HTML

Marylou esete a politikai fórumozással

5 éves szenvedélyes történet ért véget. Tapasztalatok a kezdetekről, a fórumozás szépségeiről és gyötrelmeiről, a netfüggésről, arcokról a neten és a valóságban.

Friss topikok

Akikről eddig még nem volt szó - 2

2008.02.03. 16:09 Marylou

A régi ÁTVÁGÓ-s játszótársak közül néhányan megmaradtak az emlékezetemben.

Ramest már említettem, de Botya és Batkin is jó fejek voltak. :)

edoo … sok vitánk volt, ezekre most nem térek ki, de a versek, amelyeket idézett, legtöbbször nekem is tetszettek.

G.B.Bejja-val is a játék kapcsán ismertük meg egymást, később személyesen is találkoztunk. Mint később elmondta valahol, kíváncsi volt rá, hogy nekem is két fülem van-e. Kissé csodabogárnak látott a neten, úgy látszik. :)

SZABÓ JÁNOS… vele is sok vitánk volt később a politikában, de őt becsültem a műveltségéért és a kulturált hangnem miatt, ami mindig jellemzője volt. Indulatosnak láttam őt, többször is, de gonosznak vagy szemétkedőnek soha.

Ez a hozzászólás nagyon jól kifejezi vitáinkat is, és az ő kedvességét is.

SZABÓ JÁNOSválasz | megnéz 2004.04.13 11:13:56 © (46820)
Hitte a fene. Ahogy azt sem hittem, amit a FIDESZ igért (alig maradt el valamivel az MSZP-től).

Kedves Méri, itt sokan mindenféléket írkálnak, de mulasztások is történtek, azokat pótolandó:

A SzMBK nevében tisztelettel virtuálisan meglocsollak, egészséget és tovább íráskedvet kívánok hiszen nélküled nem lennénk.
Kérlek az én nevemet ne titkosítsd 30 évre

:)

Előzmény: marylou (46818)

Sajnálom, hogy arra a 2004 szeptemberi talira végül is nem jött el. Pedig tervezte. De amit igazán sajnálok, az inkább a hirtelen, váratlan, korai halála, 2006 tavaszán.

A politikai topikokban aztán nagyon sok új arc bukkant fel… sokukat említettem már, vagy a szubjektív portrék során, vagy egyes események kapcsán. Rajtuk kívül is volt néhány fórumtárs, akik most eszembe jutnak, mert volt egy-egy emlékezetes pillanat, vagy történés velük is.

A sorrend abszolút mellékes, csak írom, ahogy eszembe jutnak, aztán nyilván még sokszor ki fogom egészíteni, ha újabb és újabb arcokról merülnek fel emlékek.

Örülök, hogy Szájtáti Szidóniára változatlanul lehet számítani, nagyon jó topikokat szokott indítani.

Hasonlóan örülök, hogy PBGI is nagyon aktív, ahogy látom! :)

Akkor most nézzünk egy régen eltűnt, de akkoriban érdekes nicket...

Joroisten hrk, aki Finnországból írt néhányszor, nagyon érdekes volt számomra minden, amiről beszámolt saját életéből.

Aztán nagyon tetszettek szarvasmarha hozzászólásai, sajnos mostanában nemigen láttam őt.

Nagyra értékeltem és értékelem most is fanyűvő hozzászólásait, és csodálom a kitartását. Nagyon jók a topikjai, pl. a "Lenácizottak köre”, és az "SZDSZ-magyar szótár" is.

Néhány jobbos, aki még állta a sarat… livefast egy időben sokat segített, nagyon köszönöm neki, ahogy alvajáró választópolgárnak is.

Igazmondó juhász ritkán írt, de akkor mindig nagyon jókat. Egy-egy kritikus pillanatban ez nagyon sokat jelentett nekem. Pár egyszerű szóval nagyon sok erőt tudott adni. Sosem felejtem el, mikor éppen öten-hatan támadtak rám egyszerre, hogy a padlóba döngöljenek, Igazmondó csak ennyit szólt: „A hiba nem a te készülékedben van.” Rögtön új erőre kaptam. :)

Sokat jelentett zogu egy-egy „Hajrá marylou!” beszólása is, és később, a hajrás topikban a „Hajrá hűségesek!” is.

A későbbi időkben smafu és pernahajder írásait is nagy örömmel olvastam mindig, amikor összefutottunk egy-egy témában.

De hogy ne csak azokat említsem, akikkel jórészt egyetértettem, számomra solan is rokonszenves volt, ooloo fórumtársunkkal együtt. Rajtuk sem éreztem rosszindulatot, vagy ellenséges, ártó szándékot.

FreeGanjaman beírásai közül azok tetszettek, amelyekben megpróbált nevelni. Igaz, nem bizonyultam valami jó alanynak az ilyesfajta nemes szándékok számára, de néhány gondolatát azért később megszívleltem…:)

Volt egy fórumtársunk, egy különleges, költői lelkületű férfiú, akinek neveit nem tudom felsorolni, és akit sokan lebecsültek, de én kedveltem őt is… ő volt az, aki egyszer meghívott egy csillagvizsgálóba, és szívesen látta volna vendégként a nagymamámat is… :)

Tgyta is kedves volt néha, és ha jól sejtem, ő írta a rocsós sztori paródiáját is, mely így kezdődött:

Rocsófa balladája

"Tábortűz égett a sötét éjszakában,
Flotillás szállított italt rocsójában:
Közben feltűnt hősünk hórihorgas teste,
Mert álcázta magát, mint királyunk tette,
„Na kapd el öcsi!” flotillás kiáltott,
Átdobá a rekeszt, s hősünk felállott,
Ki volt a legény, azt egyvalaki tudta,
Marylou Abdullah Fatima Rocsófa."

(...)

Volt benne néhány sántító kitétel, de egészében nem is rossz paródia...

Ő volt Hörcsögtosznádon Frakk, a macskák réme is. :)

S ne feledkezzünk el Rikiről sem… az ő írásai inkább derültséget keltettek bennem, bár ő nem viccnek szánta… ha pedig valamelyik értelmesebb ballib fórumtársnak azt mondtam, hogy ez a beírása már majdnem Riki szintje, az illető mindig halálosan megsértődött… :D

Aztán Qkorica fórumtársunk, aki egy időben mindig KedvesM-nek szólított…

Ha már a megszólításokról beszélünk, még most is a fülemben cseng Tibi45 megszólítása: Szermusz, Ida! Őt is kedveltem... :)

Emlékezetes még számomra lenndélen, akinek volt egy képe a „nejlonkákról”, azon nagyon sokat nevettem… :)

Tivadar... tetszettek a hozzászólásai, értelmes volt, vele is jót beszélgettünk Cseh Tamás dalairól, Bereményi Gézáról... :)

AliceCsodaországban... neki egy teljesen jó receptet köszönhetek, melyet megosztott velem annak idején, azóta is gyakran készítem… :)

Az utolsó időkben találkoztam Baresi Boriska fórumtársunkkal, akit szintén megkedveltem.

Nemfogfájni sokat segített a személyiségi jogi topikban, neki főleg ezt köszönöm, és a jobbos tali ötletét, s a topikot, amit létrehozott ebben a témában.

Ha még valaki eszembejut, akkor majd kiegészítem ezt a fejezetet további nevekkel.:)


Végül pedig spoolernek tartozom köszönettel, aki ezt írta nekem egy nagyon kiélezett helyzetben:

spoolerválasz | megnéz 2006.04.28 17:07:41 © (7773)
kicsiméri,

neked beteges megfelelési komplexusod van (vagy túlságosan eggyé váltál a nickkel, ami szintén érdekes személyiség-torzulás), ha nem szarod le nagy ívben, hogy az olvtársak mit gondolnak egy alapvetően senkihez sem köthető betűhalmazról...

Töröltesd maga a p.ba és vegyél a kezedbe egy könyvet.
Utána egy másikat.
És így tovább...
Előzmény: marylou (7771)

Akkor még nem tudtam megtenni ezt a lépést, túlságosan kötődtem a fórumhoz, de spoolernek ezeket a szavait azóta sem felejtettem el. S hogy most végre meg tudtam tenni ezt a lépést, neki is köszönhetem. :)

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marylou.blog.hu/api/trackback/id/tr83323336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

macsek 2008.02.04. 00:25:58

totálisan meg vagyok s;rt[dve, hogy bástya elvtársnőt meg sem említed... hát ezért anyáztalak hosszasan és kitartóan a vásárhelyis topikban ??????????

Marylou 2008.02.04. 09:57:16

Szia Macsek! Először beszéljünk inkább rólad... Téged már említettelek az első topiktaliról szóló fejezetben, eképpen:

"Utólag úgy tűnik, hogy ez komoly kisérlet volt a találkozó meghiusítására.

Szerencsére nem járt sikerrel. :)

Ketten a fenti akció hatására visszamondták a jelentkezésüket, de a többiek eljöttek. Itt is szeretnék köszönetet mondani macstappancsok ékének és lucilucának, hogy akkor nem a találkozást szétzilálni akaró törekvések, hanem a talit megtartani kívánó törekvések mellé álltak. "
Itt találod:
marylou.blog.hu/2008/01/17/a_netes_ismeretsegek_szemelyesse_valnak_topiktali

Az "Akikről eddig nem volt szó" fejezetekben azokról írtam, akikről sem a portrékban, sem pedig a talikkal kapcsolatban nem írtam bővebben.

A negatívumok közül a legtöbbről nem írtam... egyrészt, mert akkor túlságosan hosszú lenne ez a blog, másrészt a sérelmesebb dolgokat elég hamar el szoktam felejteni, nem szoktam őrizgetni, ápolgatni, s így teljesen feleslegenek tartom megörökíteni.

Így a negatívabb emlékek közül csak azokjat említettem, amelyeket a történet szempontjából lényegesnek és szinte megkerülhetetlennek éreztem. A te piszkálódásod a vásárhelyis topikban nálam nem érte el a lényegi szintet.

Egyébként pedig nem is értem a kérdésedet, ki az a bástya elvtársnő?

boci 2008.02.05. 01:11:40

Szia, Méri! Remélem, a tócsnireceptemet nem feljted el! :O)

Marylou 2008.02.05. 09:04:16

Szia bocika! Tócsni recept? Bocsi, de nem emlékszem, lehet, hogy éppen akkor nem voltam ott, ahol leírtad. Ha esetleg ide is beírnád, nagyon megköszönném... :)

boci 2008.02.05. 12:57:51

Nahát, hogy nem emlékszel? Pedig a te topikodba írtam be, és mennyire egyetértettél, hogy kivágtak miatta. Igaz, másnap téged is a sóskamártás miatt, de már azt igencsak zokon vetted. No, mindegy. További jó blogolást!

Marylou 2008.02.05. 13:49:06

Bocika... veled sosem volt bajom, jobb, ha legalább most elmondhatom. :)
A konkrét ügyre már csak elég halványan emlékszem, és topikom is volt egynéhány, azt sem tudom, melyikben történt a dolog.

De talán nem is fontos.

Ami topikot nyitottam, mind azért nyitottam, mert nagyon fontosnak ítéltem azt a témát.

Emlékeim szerint voltatok néhányan, akik ott elkezdtetek sütni-főzni, ami egy bizonyos határig még teljesen O.K., de amikor már a topik témája teljesen elvész a sok kaja közt, az már nem annyira O.K. Ennek ellenére úgy emlékszem, én nem kértem akkor moderálást, az egyik modi mégis odatalált, és gyomlálgatott.

Utólag én ezt helyeseltem, mert a topik témája valóban fontos volt a számomra.

Aztán persze engem is sikerült beugratni valami hasonló témába, és a modik engem is kitiltottak saját topikomból. Sajnos előfordult, hogy egy-egy modi ilyen módon próbált szórakozni, ami semmi esetre sem nevezhető korrekt moderálásnak. Egy topiknyitót saját topikjából kitiltani - ehhez szerintem súlyos vétség kell, de a mi vitánk szempontjából ez mellékes.

Ha te emiatt akarsz öri-harit játszani, mert én egy nem is kért moderálást utólag helyesnek tartottam, megteheted természetesen, de erre csak azt tudom mondani, hogy sajnálatos... szerintem neked is jobb lenne, ha nem őrizgetnéd ennyire a vélt vagy valós sérelmeidet, de ezt természetesen te döntöd el. Minden jót neked a továbbiakban, bennem semmi indulat nincs a te irányodban, és alapvetően továbbra sincs semmi bajom veled.

Betonfakoponya 2008.02.06. 13:11:35

A szemüveged még most is rózsaszín.

boci 2008.02.12. 02:41:44

Méghogy örök harag! Látom,mégiscsak pontosan emlékszel.
További jó blogolást!

(Nem hiányzik az index?)

Marylou 2008.02.12. 08:14:02

boci...a polidiliben folyó hülyeségek abszolút nem hiányoznak, sőt, egyre jobb döntésnek tűnik, hogy otthagytam... de ettől függetlenül nektek további jó szórakozást kívánok hozzá! :)

Seres Antal 2008.02.14. 13:56:06

A polidili dögunalom lett. Hiányoznak a színes egyéniségek.
süti beállítások módosítása